St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Arskan peliseuranhaku~

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Mitsuko




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.03.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Joensuu

Arskan peliseuranhaku~ Empty
ViestiAihe: Arskan peliseuranhaku~   Arskan peliseuranhaku~ Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 12:19 am

Heipsansaa ja hellät tunteet!

Olisipa mukavaa saada poitsulleni (esittely) ensimmäistä peliä pystyyn. Mielelläni tekisin niin, että pelitoverini kanssa suunnittelisimme peliä hiukkasen etukäteen kun muuten tuppaan vähän tylsistymään jos en tiedä edes vähän, että mitä onkaan luvassa n__n’ Jos siis päätettäisiin ainakin alkutilanne jne. Ei koko pelin juonta siis, koska pitäähän mielikuvitukselle antaa myös siivet~

Minulla olisi myös pienoinen idea jonka tahtoisin toteuttaa mikäli opettajahahmoista löytyisi tähän ehdokasta (;
Juttuhan on siis niin, että Ariel saapuu kouluun lukukauden ollessa jo käynnissä, joten olen piruillut sellaista, että kundilla olisi ollut yhdenyönjuttu tai lyhyempi aikainen suhde jonkun opettajistoon kuuluvan henkilön kanssa ennen kuin tämä saapui kouluun. Tunteita voisi vielä vaikka risteillä kaksikon välillä, niin että saataisiin pientä jännitettä ilmaan. Tahdon tehdä poikani elämän täällä mahdollisimman epämukavaksi~

Olen tietenkin myös avoin ehdotuksille jos joku poikasestani jotakin muuta tahtoo tai jos jollakin on idea, johon poikastani tarvitset!

Kiitos!

~M
Takaisin alkuun Siirry alas
Vilma

Vilma


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 26.02.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tornio/Pello

Arskan peliseuranhaku~ Empty
ViestiAihe: Vs: Arskan peliseuranhaku~   Arskan peliseuranhaku~ Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 2:47 pm

Ihana ihana Ariel...*molest*

KRHM, ei kun siis päivää. Ajattelin pistää tän tähänkin, sen mitä tuolla pulinoissa latasin, että voit pistää mua ja Jörgeä varasijalle, jos ihana alustava pelipartnerini ei lunastakaan hänelle varaamaani skenaariota eikä kukaan eksy tänne. En ikinä mielelläni tee kenellekään ohareita ja voihan sitä pyytää lupaa jakaantua mut ootan vielä pari päivää. Jos ei sinulla tärppää niin muista mua. Jos tähän ketjuun saapuu joku nopeanpi, innokkaampi ja vapaa niin menköön mun edelleni.

Ehdotettu skenaario on kyllä niin klassinen, joten suokaa aikuiselle ihmiselle anteeksi jos menen hetkeksi ihan "hih hih hii *snort*... hih" xD
Sopii meille sikäli kun... no, ajattelin hieman kömpelösti toteuttaa hahmokronologiani sillä lailla että kun lestissä lukee että alko... -!, ei kun siis kun uudella hahmolla alkaa niin aloitetaan ihan siitä, kun hahmo astuu kuvaan eli tässä tapauksessa virkaan kesken vuoden.

Uh, pitääpäs keskuteslla armaan hahmoni kanssa hänen juomatottumuksistaan enemmän, mutta luulen jopa hänestä kuoriutuvan uuden kaupungin yön huumassa kosteissa oloissa hieman tavallista ermh, hauskempi mies. Kun vahingon seuraukset sitten osuu ja uppoaa niin saatatte hyvinkin saada hetkeksi Arskan kanssa vähän "in denial"-asenteella panikoivaa Jörgeniä vastaan, mutten epäile etteikö Ariel osaa taivutella minun yksinäisen taivaankappaleeni pikkusormensa ympärille loppujen lopuksi helposti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://marigoldtails.livejournal.com
Vilma

Vilma


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 26.02.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tornio/Pello

Arskan peliseuranhaku~ Empty
ViestiAihe: Vs: Arskan peliseuranhaku~   Arskan peliseuranhaku~ Icon_minitimeKe Maalis 10, 2010 9:37 am

Teen röyhkeät tuplat, onhan viime postista kulunut vain vuorokausi.

Sain ihanalta rouva kapteeni Miuchilta puolivahingossa onnellisen tiedon että jakaantuminen on kerran mahdollista, joten me voidaankin herra Jöön kanssa tulla heti. Riippuu et kuinka paljon halutaan olla huolellisia ja päättää juttuja.

Arska taitaa olla aika uskollinen Suelle, joten kuinka ajattelit - haluatko tästä skenaariosta vähän pidemmän kamppanian vain vain yhden skenen ja jos tästä kuoriutuu isompi jatkumo, miten tätä hahmokemiaa kannattais pohjustaa. Mitään kamalan tasaisen laadullista suhdetta Arielille ja Jörgenille ei varmaan ilman verta ja uhrauksia tule. Vähintään erittäin vaivautunut ja väkinäinen opettaja oppilas suhde joka ajan myötä kuivuu olemattomiin, ja josta ei varmaan saa mitään hirveän mielenkiintoista saati kehityskelpoista. On-off desire mixed with psychological tormention and twisted sympathy? Vaiko vain hyvän päivän tuttuja, mikä on varmaan myös synonyymi kokoon kuivuneelle vaivautuneisuudelle. Ideanikkarina sinulla on varmaan jonkinlainen näkemys, joten suostun ihan mielelläni vikisemään mukana ;D

Ei varmaan kannata pelätä liikaa kliseitä - kliseethän on nyt vaan siksi kliseitä että ne toimivat hyvin, tykkäsi siitä tai ei.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://marigoldtails.livejournal.com
Mitsuko




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.03.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Joensuu

Arskan peliseuranhaku~ Empty
ViestiAihe: Vs: Arskan peliseuranhaku~   Arskan peliseuranhaku~ Icon_minitimeTo Maalis 11, 2010 11:21 pm

Ariel on tollanen hölmö poeka >: O Little Mermaid, lallallallaaa~

Toinen peli käy minulle mainiosti, juu! Kivaa vaan saada Arille vähän enemmän tuttavuuksia ja vaikka mitä >: ) Pääsen syventymään hahmoon paremmin jne.

Juttuhan on siis niin tuon Sue-tyttösen kohdalla se, että olen suunnitellut, että tyttö hairahtuisi jossakin vaiheessa Arskan isoveikan syliin kun onhan Arskan ja tytön välillä oleva matka kovin suuri, tulisi tuolle mm. raskaaksi ja siitä sitten miun poika varmasti tykkäisi kooovin paljon (Sue on kovan luokan masokisti ). Eli siis pari tulee eroamaan, sen päätin jo Arielia suunnitellessani, tahdon sen elämästä mahdollisimman vaikeaa, koska olen sadistinen pelaaja.
Eli siis kunhan näin alkuun ovat yhdessä (Sue ja Ariel), mutta sitten vähän kun olen pelaillut niin nuo tulevat eroamaan melkoisen raa’alla tavalla ja Arska katkaisee välinsä isoveikkaan (tahdonpas pelailla nyrkkitappelunkin noiden välillä >: O )

Pidempää juttua olen hakemassa tässä näin, juu. Lähinnä jonkun kaltaista on-off juttua ainakin aluksi ja kenties ns. salaisia tapaamisia ja sellaista, kun onhan kyseessä kuitenkin opettaja ja oppilas eikä varmastikaan avointa suhdetta koulussa hyväksyttäisi (;
Tuo noiden aikaisempi tapaaminen olisi voinut tapahtua vaikka Suen ja Arielin suhteen ollessa tauolla tai vastaavaa. Pettämään Arskasta ei luultavammin ole, vaikka halut olisi millaiset tahansa.

Mutta siis mielelläni ideoin, muuntelen ja suunnittelen tätä enemmän siun kanssa jos olet vielä kiinnostunut!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Arskan peliseuranhaku~ Empty
ViestiAihe: Vs: Arskan peliseuranhaku~   Arskan peliseuranhaku~ Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Arskan peliseuranhaku~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Off Game :: Peliseuran haku-
Siirry: