St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Jalle tunkee teidänkin kiusaksi

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Jalle

Jalle


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 29.04.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Orimattila

Jalle tunkee teidänkin kiusaksi Empty
ViestiAihe: Jalle tunkee teidänkin kiusaksi   Jalle tunkee teidänkin kiusaksi Icon_minitimePe Huhti 30, 2010 7:43 am

Niin kuin aina

Laitan tämän nyt aika lyhyeen, en jaksa mitään romaaneja kirjoittaa XD

* Oikea nimeni on Johanna
* Jota käytin tosiaan ensimmäisenä nettinimenäni, sitten se vaihtui Ja:ksi ja sitten sen lyhyyden takia muutin sen Jalleksi
* Nainen olen varmaan
* 15 vuotta olempi, syntymäpäiväni on heti ystävänpäivän jälkeen 15.02.95

* Olen lyhyt. 163 cm.. Ruskeat, hieman laineat hiukset, keskiselkään ylettyen. Siniset silmät ja miun naama on pyöreä.. Hyi ko oon ruma.
* Kuvia löytää Irc-Galleriasta, nick on Jalle__

* Ropettanut olen yli 30-40 ropessa(pikkuropet mukaan lukien) ja 5 vuotta on tullut pelailtua. Aloitin silloimmista, aika aktiivista koiraeläin ropeista(olisko ollut yksi Gamburu tjnt) ja ensimmäinen virallinen rope oli Saphir Ginga. Siellä lopetin varmaan viime kesän jälkeen. Olen ropettanut aktiivisimmin Colordogsissa, ensin vanhalla foorumilla noin puoli vuotta ja nykyisellä kolme(?).

* Lemmikkejä tällä hetkellä Topi(1½v) ja Nelli(1), uros ja naaras, molemmat kääpiövillakoiria, hirviöitä kumpikin jos eivät nuku. Ja sitten kani jonka nimi on kai Simo, olen kuullut ohimennen, mutta muuten nimettömänä on pysynyt. Kääpiöluppa uros(miten se sanotaan..) kani hän olla.

* Kysele lissöö, vastailen parhaani mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jalle tunkee teidänkin kiusaksi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Off Game :: Pelaaja esittelyt-
Siirry: