St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Aikmo paremman tekemisen puutteessa..

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Aikmo paremman tekemisen puutteessa.. Empty
ViestiAihe: Aikmo paremman tekemisen puutteessa..   Aikmo paremman tekemisen puutteessa.. Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 9:42 pm

Päätän ehkä sitten valaista hieman tätä surrealistista maailmankuvaani. Eli siis tämmönen naisenalku täältä jostain kotiluolastoistaan on kyseessä, netissä yleinen nimimerkki tosiaan tuo Aikmofobia, mutta näin ihan nuukailematta nimi on Maria. Yleistä lempinimeä ei ole, koska en halua olla Mare, Mara, Marsu tai Martsu. Ehkä ihan ymmärrettävää. Niin, ja olen lukiossa, ensi vuonna onkin abivuosi. Ei kivaa. Täytän 18 tänä vuonna, vaikka sitä ei ehkä ihan heti uskoisi juttujen perusteella.

Harrastelen piirtelemistä, tanssimaton hakkaamista, pelaamista, ratsastusta ja kirjottamista. Omia töitäni en tosin anna juurikaan kenenkään lukea, ne on omaksi iloksi tai jollekkin suunniteltu ja yhdelle ihmiselle toteutettu. Piirtäjänlahjat ovat huonot, joten en noita kovin mielelläni esille pistä. Joskus on vaan pakko. Pelaamisen suunnilta eniten pleikkari kakkosta, PZ 3:sta, KH:ita, Buijingai Sword Masteria ja muita tosi laimeita perusmättöjä. En tykkää hirveestä vedenlennätyksestä ja sotaisasta juonesta joten ne sellaset jää jonnekkin muualle.
Ja tosiaan heppatyttö, ratsastan eläkeikäistä suokkiruunaa kerran viikossa, kun sinä päivänä ei toimi vammaisratsuna. Pidän siis tavallaan kunnosta huolta. Ja samalla hevosella oon ratsastanut 6 vuotta niistä kymmenestä jotka olen heppaillut. Mutta ei siitä sen enempää.

Olen ylisuuri ropefani, vielä lisäksi jos siihen saa yaoita survottua niin kyllä kiitos. Tiedä häntä mistä tää yaoi-innostus joskus sai aikansa, mutta saipahan vain. Kone täynnä animea, hyllyt täynnä mangaa. Minkäs sille mahtaa. Keräilykohteensa kullakin. Poikarakkaus on vaan liian söpöä, ei voi mitään.

Joo.. En ole millään tavalla erikoinen, ihan tavallinen talliainen joka kuuntelee sekalaista musiikkia, katselee aasialaisia kauhuelokuvia ja istuu suurimman osan ajastaan tietokoneen tai pleikkarin ääressä. Sellasta se elämä on. Mutta kyllä tää tietokone on sen arvonen että tässä jaksaakin istua. :3

Ei ollut mitään järkeä tässä esittelyssä, mutta siinä oli jotain todella hämärää minusta. Aikmo kuittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Aikmo paremman tekemisen puutteessa..
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Off Game :: Pelaaja esittelyt-
Siirry: