St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 I have tried so very hard as hell

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 2:25 pm

Isha

Isha tuijotti kylmästi Jeremiaksen perään. Hänen sydämeensä koski, mutta eihän hän sitä näyttänyt. Kaikki mihin hän koski särkyi ennemmin tai myöhemmin, sellainen hän oli, onnistui aina särkemään aivan kaiken. Kun Jun äkkiä puhui taas ruskea syvä katse luotiin toiseen ja hän hieraisi partaansa. "Sä et todellakaan taida tietää kenelle puhut paskakasa" Isha katseli Jerryn perään ja vilkaisi sitten taivaalle.
Mitään sanomatta mustalaisnuorukainen kääntyi ja lähti kävelemään kohti asuntolaa. Raskaat pisarat kastelivat mustan paksun tukan ja Isha nieleskeli. Hän ei antaisi itsensä itkeä, hän oli vahva, oli hän selvinnyt pahemmastakin, hänen ainoa oikea rakkautensa oli haudattu vuosia sitten. Jeremias tuntui olevan vai tyhmä haamu kuva siitä kaikesta. Jerry oli ollut hänelle hetken paratiisi, mutta mitä toinen todella oli tarkoittanut niillä sanoilla.

"I see you stuck in here, And you will fall apart The maggots eat your hopes, if any Can you feel the sadness come Beyond a fear unknown Is love as strong as death?", Isha ajatteli sen laulun sanoja jonka oli kuullut tässä eräänä yönä ollessaan jossain pippaloissa, hän oli silloin ajatellut Jerryä. Silloin hän oli todellakin päättänyt, että rakkaus olisi jotain vahvempaa, mutta nyt.

Isha pääsi kämpilleen ja hän avasi asuntolan oven. Käytävä tuntui jatkuvan ikuisuuden heidän huoneeseensa. Ikinä ovi ei ollut tuntunut niin raskaalta työntää auki. Isha asteli huoneeseen ja käveli hetken siellä tuijottaen seiniä. Kuinka paljon ne olivatkaan heistä nähneet. Ruskeat silmät jumittuivat katsomaan toisen sänkyä. Raskain askelin mustalaisnuorukainen asteli siihen ja kävi istumaan Jerryn sängylle. Hän painoi kasvonsa toisen tyynylle ja nuuhki sitä. Hän muisti kuinka kiihkeästi he olivat rakastelleet ensi kerran. Hän oli todellakin rakastunut Jerryyn melkein heti.

Isha kohottautui istumaan ja loi katseensa omalle puolelleen. "Onko mitään järkeä yrittää olla kunnollinen kun se tuottaa mulle enemmän tuskaa kun sun kuolema Korppi..." hän lausui hiljaa ja nousi sitten ylös. "Paskat tuomiota paskat kaikesta mä häivyn." Isha totesi ja meni pakkaamaan reppuun kaiken tärkeän. Hän pakkase tärkeimmät tavarat reppuun ja kääntyo lähteäkseen mutta pysähtyi kuin seinään kun Jerry seisoi ovella. "Väisty", hän sanoi kylmästi. Ishan sydäntä revittiin kappaleiksi, kun hän sanoi niin Jeremiakselle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 5:54 pm

Jeremias pyyhki poskiaan ja kiirehti sisälle. Hän oli vahva ihminen, hän oli --- Jeremias yritti sanoa itselleen, mutta siltikin ne kyyneleet kihahtivat yhä uudestaan silmiin, valuivat alas poskia pitkin. Hän ei nyt välittänyt mistään, kaikkein vähiten jostain Junista. Mielessä pyöri Isha ja Ishan sanomiset..
Jeremias huokaisi ja repi takkia pois päältään, poika juoksi käytävän läpi, märät kengät lipsuen välillä. Sinisilmä pyöi matikan oven edessä... hänen piti palauttaa pari tehtävää, nekin olivat myöhässä, aika kriittisesti.Palautettuaan koulutehtävät opettajalle, Jerry käveli asuntolalle, sydämessä jyskytti,Isha oli varmaan mennyt tunnille tai jotakin..Jeremias halusi olla rauhassa, jos hän menisi luokkaan niin hänellä ei olisi edes hetken rauhaa...Jos totta puhutaan..Jerry olisi halunnnut vain että joku olisi antanut hänelle halauksen, kietoisi kädet ympärille ja saisi tuntea toisen ihmisen lämmön... Noh..olihan hänellä Viineri..vaikka eihän se osannut puhua, mutta ymmärsi jollain tavalla kun sille puhui, Käänteli pääyään veikeästi ja tapitti kuin ymmärtäisi jokaisen sanan. Hiiri sai aina hymyn Jerryn huulille....Se oli ollut ainoa....jota hän oli rakastanut..ja tulisi aina rakastamaan...

Poika nyyhkäisi ja käveli asuntolalle, katse maata kohden suuntasi omaa huonettaan kohti. Koko paikka oli hiljaa..kukaan ei kulkenut käytävällä..Jer halusi kuumaan kylpyyn ja nukkumaan. Hän saisi rauhoittua ennenkun tai JOS kohtaisi Ishan....toisen oli tajuttava että se oli leikkiä..sitä paitsi Isha ei ollut tuntunut välittävän hänestä pitkään aikaan ja nyt yhtäkkiä taas...
Jeremias ei mahtanut tunteilleen mitään, hän oli korviaan myöten pihkassa mustalaispoikaan, enemmänkin...

Vaalea käsi laskeutui oven kahvalle ja Jerry puikahti sisään....
Sydän jysähti, Siniset silmät tarkentuivat ruskeisiin silmiin...Isha ei siis ollutkaan mennyt tunnille... Jeremias katseli ympärilleen ja äkkäsi repun Ishalla...Poika kurtisti kulmiaan....Oliko toinen lähtemässä?...Miksi?...Jerry kyseli itseltään, palasi samaan vastaukseen aina uudestaan ja uudestaan..oliko tämä hänen..syynsä..
"...Mihin sä menet?.." Jeremias kysyi, katsoen ylös Ishaan..silmissä oli jäljellä äskeistä suuttumusta...mutta nyt niissä oli enemmänkin pelkoa...Poika ei hievahtanutkaan paikaltaan, vaan seisoi keskellä oviaukkoa ja siirtyi aina mustalaispojan eteen... estäen tuota...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 6:24 pm

Isha

Nuorukainen tuijotti toiseen kylmästi ja yritti pitää itsensä kasassa. "Etkö sä kuullut mitä mä sanoin...", hän kysyi ja astui askeleen lähemmäs. "Ja mihin sä luulisit että mä meen. Sinne missä mun koti on. Losiin", Isha sanoi ja tiesi että oli juuri paljastanut taas aivan liikaa itsestään. Hän asteli pari askelta taas lähemmäs Jeremiasta. "Ei tää toimi näin... musta ei koskaan tule kunnon kansalaista. Eikä kukaan ikinä oikeesti rakasta mua, miksi mä jäisi Jeremias miksi?", hän lausui kylmästi ja Ishan oli pakko kääntää katse pois. Hän ei halunnut nähdä enää Jerryä. Harvoin hän kutsuin enää nykyään toista oikealla nimellä ja se olikin osoitus siitä, että hän oli todellakin vihainen.

Nopealla käden liikeellä Isha oli repäissyt toisen nuorukaisen ovesta sisälle ja potkaissut samalla vielä oven kiinni, paiskaten toisen ovea vasten. "Tajuatko sä idiootti että mä pidin susta.. miksi sä menit tuhomaan kaiken... Mä kerroin sulle että mä tarvii omaakin aikaa Jeremias, mikset sä vaan.." Isha puhui hiljaa ja vapisevalla äänellä ja lopulta sanat jäivät kurkkuun. Kuinka paljon hän olikaan nuoremmalle antanut. Kerran rikotun sydämensä ja luottamuksen. "Mä en pysty antaa sulle anteeksi... en ikinä", hän sanoi ja sulki silmänsä. laskien katseensa maahan ja puri huultaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 7:30 pm

Toisen kylmä tuijotus sai Jeremiaksen väistämään ruskeiden silmien katseen, hetkeksi, toinen kävi hänen kimppuunsa kuin yleinen syyttäjä, sen katse ainakin kertoi...Poika ei väistänyt, seisoi uppiniskaisena paikallaan ja katsoi ylös mustalaisnuorukaiseen. Pelko alkoi jyystää Jerryn sisintä Ishan mainitessa Losin..
Vielä enemmän blondia järkytti toisen ääni ja kuinka tuo sanoi jokaisen sanasen...Se oli kuin olisi uroskarhun edessä seistä toljottanut...

Nykäisy, ja Jeremias oli vasten seinää, poika värähti, nieleskeli ja katsahti vanhempaansa sydän pamppaillen rinnassa niin että Jerry kuulikin sen korvissaan saakka.
" Mä en ole maannut kenenkään muun kanssa, usko jo Isha!....sää vedät tästä ihan tajun draaman sen takia kun sä uskoit sen mitä näit.. mä luulin että sinä luotit mun sanaan..." Jeremias tiuskahti itkunsekaisella äänellä, hänen ei ollut tarkoitus antaa tunteille tilaa, mutta mitä muutakaan voi rakastamansa ihmisen edessä. Silmillään Jerry yritti takertua Ishaan..."..enkä mä päästä sua lähtemään...ennenkuin sä lupaat että mietit asiaa....jos sä tulisit järkiisi!..muutoin sää kuljet vasta mun kuolleen ruumiini yli!" Jeremias katsahti Ishaa kulmiensa alta....poika tarttui Ishaa käsivarsista ja tuijotti toista syvälle silmiin.."Mä rakastan sua!" Siniset silmät tuijottivat ruskeisiin vetoavina, epätoivoisina..mutta silti päättäväisinä..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 11:09 pm

Isha

Mustalaispoika kuunteli kyllä kaiken mitä Jeremias sanoi, mutta samalla viha hänen sisällään toista kohtaan nousi. "Jerry väisty", hän kuiskasi mutta toinen jatkoi ripitystään ja kertomistaan. Nuorempi ei todellakaan tuntunut tajuavan mitä teki. Isha hätkähti hiukan kun Jerry äkkiä tarrasi kuin kuoleva hänen käsiinsä kiinni. "mitä helvet..!", hän kerkesi sanoa ja nostaa ruskean vihaisen katseensa toisen sinertäviin silmiin.

"Mä rakastan sua!" ...

Kaikki katosi hetkesi hänen sisältään, kaikki se viha ja epätoivo. Shokki..

//Tapahtuu Ishan mielessä//
Mustalaispoika tuijotti kengän kärkiään valkoisessa valokehässä. Äkkiä hän tunsi tutun vanhan puristuksen olkappäällään. Poika nosti katseensa eteen ja oli kääntymässä mutta, hellästi mutta päättäväisesti toinen käsi nappasi toisen leuasta kiinni. Ruskeisiin silmiin kohosi kyyneleitä ja siinä rauhallisessa hiljaisuudessa hän saattoi kuulla oman sydämensä sykkeen. "Korppi", Isha kuiskasi ja sulki silmänsä käden silitellessä hänen poskeaan. "Olen ja en", ääni vastasi ja Isha saattoi kuulla siitä äänestä sen haikean leikkäsin hymyn, joka usein oli ollut Korpin kasvoilla. "Isha... sä lupasit mulle ettet luovuta... älä pakene enää vaan usko sydäntäsi", ääni jatkoi lempeästi. Poika nieleskeli ja puristi silmiään lujasti kiinni. "Mä haluan nähdä sut". Isha kuiskasi ja selvitti kurkkuaan. "Ei et voi", ääni oli tällä kertaa täynnä surua ja kaipuuta. "Muista Isha mä olen aina sun kanssasi, vaikka sä ottaisit jonkun muun... odotan sinua ikuisesti", ääni sanoi ja käsi sipaisi kaulaa. "ÄLÄ!", Isha karjaisi ja kääntyi.
//takaisin nykyhetkeen//

Mustalaispoika tajusi tuijottavansa kirjoituspöytää, hän oli nukahtanut, nopea vilkaisu olan yli kertoi kumminkin, että hän oli vain hallusinoinut. Jerryn kasvoista näki, että vain älä sana oli sanottu ääneen. Ishan hengitys oli raskas ja hän tuijotti nuorempaansa vasemman olan yli vauhkona. Isha kääntyi sivuttain Jerryyn ja tuijotti kenkiään sitten. Hän keräsi rohkeutta...

"Minä rakastan sinua myös", Ishan ääni oli ensimmäistä kertaa niin hauras, ettei se sopinut tuon karhumaisen nuorukaisen ulkonäköön. Kun katse nostettiin Jerryä kohti silmät olivat täynnä kyyneliä. "Mä rakastan sua Jerry... Aivan liikaa", hän sanoi nielaisten palasen kurkustaan ja rojahti istumaan lattialle nieleskellen ja hautasi kasvonsa käsiinsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 6:43 am

Jeremias pelkäsi. Pelkäsi että Isha lähtee ja jättäisi uuden mahdollisuuden, koulun ja hänet. Jos toinen lähtisi niin syy oli yksinomaan hänen! Eikä Jerry tahtonut sellaista tunnolleen, hän paskat kyllä välitti että suuttuisiko Isha hänelle, Jerry oli kylmissään ja tunteet olivat kasvaneet suuriksi, liian suuriksi...hän ihan oikeasti rakasti Ishaa.....tunne oli vahva nipistys vatsanpohjassa ja oli aina tuntunut sille kuinka joku olisi töytäissyt hänet mustalaispojan luo...
Isha oli vihainen, Jeremias katsoi kiiltävin silmin Ishaa....

Sitten Isha jämähti hiljaiseksi, Jeremias kurtisti kulmiaan ja nykäisi mustalaispoikaa hihasta..."Isha......kiltti..älä mee." Poika yritti vielä, hän luuli että toinen ei huomioinut häntä enää, kuin kaikki olisi kaikunut kuuroille korville...Että hänen sanomansa olisi ollut viimeinen tikki.... Sinisilmä nyyhkäisi, posket punottivat ja silmissä punersi....vaikka Jerry pidätteli kyyneliä, ei hän voinut kuin antaa periksi pettymykselle ja niinkin vahvalle tunteelle kuin rakkaus.

Poika laski katseensa, pelinsä menettäneenä, vaikka toivon kipuna oli silti jossain....Jerryn aukaistessa suunsa ja yrittäessään hapuilla sanoja, toinen riuhtaisi otteensa pojasta äkkiä, Jerry luuli että Isha löisi ja sulki silmänsä ja vavahti kädet päänsä päälle vieden...huoneessa kaikui vain yksi sana ja sekin sai Jeremiaksen värähtämään ja sydän jätti lyönnin väliin.poika ei voinut pidätellä itkua, helmiäismäiset kyyneleet valuivat poskia myöten...Jerry tuijotti Ishaa silmät suurina järkytyksestä......mutta se..kun toinen sitten vilkaisikin häneen ja kääntyi nyt ihan kokonaan nuorempansa puoleen.. Ishasta näki että toinen halusi sanoa jotain....kuin jotakin pidätettyä haluaisi pyristellä vapaaksi.

Kaboom! Isha pudotti ne pienet mutta silti suuret kolme sanaa...SIniset silmät katsoivat ruskeisiin järkytyksen ja muun tunteiden sekamelskan sekaisina...noiden sanojen myötä Isha murtui... kyynelsilmäinen katse kohtasi toisen...
Kuupojan sydän läpätti kiivaimmin kuin koskaan ennen.. "Mä rakastan sua Jerry... Aivan liikaa"....se oli epätodellista...suomipoika nieleskeli suolaisia kyyneliä, muutama hiussuortuva oli jäänyt märkiin poskiin kiinni...

Sanaakaan sanomatta Jeremias katseli Ishaa, käveli hiljaa toisen vierelle ja istui siten että päänsä nojasi Ishan olkaan... poika painoi kasvonsa kiinni mustalaispoikaan joka oli muuttunut hauraaksi....kun samalla itse hän oli saanut rohkeutta.Jeremias ei pelännyt enää, poika silitti Ishan selkää kalpealla kädellä, itki toisen kanssa....
"..Minä en jätä sua..." Jeremias mumisi hiljaa äänellä joka oli huojentunut...poika painautui Ishaan kiinni ja halasi....


//Kökkö tuli//
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 11:50 am

Isha

Hän oli hetken peloissaan vapisi ja itki. Äkkiä kumminkin nojasi hänen olkapäähänsä ja Isha käänsi itkuisen katseensa sitten Jerryyn. Kun kuupoika halasi häntä hän halasi tiukasti takaisin. Hänkään ei halunnut jätää toista, mutta Isha tiesi, ettei häntä ollut luotu tänne, hän tiesi että koska hän rakasti toista hän satuttaisi tätä samalla aivan liikaa. Edes Korpin rakkaus ei ollut muuttanut häntä miksi sitten kuupojankaan. Isha roikkui hetken toisessa ja yritti tasata itseään. Pian hän vetäytyi sitten hiukan irti toisesta. "Kärppä, sä et voi muuttaa mua ja ennenmin tai myöhemmin mä särjen sun sydämen", Isha sanoi ääni täynnä sellaista surua. "Vaikka en haluaisi mä teen sen, vaikka mä kuinka sua rakastaisin ja se että mä välitän susta niin paljon... se on vaarallista", hän selitti toiseelle.

Hetken päästä Isha kumminkin tiputti repun pois ja työnsi Jeremiaksen hellästi makuulleen alkaen suudella poikaa intohimoisesti ja rakastavasti. Toinen isoista käsistä hakeutui Jerryn paidan helmalle nostaen sitä niin että hän saattoi sivellä rakastavasti ja pehmeästi karheilla sormillaan Jerryn pehmeää ja sileää ihoa lanteilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 3:05 pm

Jeremias tunsi lämmön leviävän sisällään tuntiessaan isojen lämpöisten käsien
rutistaessa häntä halaukseen..Itkeminen lakkasi, suolainen maku oli kuitenkin
tarrautunut kiinni kitalakeen. Ja kuupoika tarrasi tiukasti Ishaan, jotenkin kaikki
tuntui helpommalta...Jeremias kuunteli toisen sanomisia ja kurtisti hieman hymyillen
kulmiaan.Poika kehotti mustalaispoikaa pysymään nykyisyydessä, että heillä oli se oma
hetkensä nyt, eikä kannattanut himmentää lamppua moisilla sanomisilla.." Minä rakastan
sua...ettäs tiedät....tuollaisena kuin olet..." Kuupoika nosti katseensa Ishaan ja
hymyili, painaen poskeaan Ishan olkaan...silmät punottivat vielä kyynelistä, mutta hymy
kertoi kuitenkin kaiken..

Mustalaispojan ruskeat silmät olivat kuin peili, joita Jeremias tuijotti vanhemman
painaessa häntä makuulle, Isha tarjosi huuliaan jotka Jeremias otti vastaan, tällä
kertaa poika ei rettuuttanut toisen huulia... kuupoika värähti lämpimän käden
kosketuksesta, vartalo painautui vasten lattiaa..jokaisen kosketuksen alla Jerry värähti, persikkkaiset huulet kiiltelivät syljestä ja poika tarjosi kieltään toiselle maisteltavaksi. Kylmät sormet näpräsivät tummia niskavilloja ja hieroivat hiuksia...Isha maistui ihan omalle itselleen, miehelle..ja..no miehelle...
Jeremias painoi huuliaan ishan huulille ja inahdus karkasi nuoremman huulien välistä... käsi lanteilla oli kuuma ja poika työnsi vartaloaan kättä vasten, tietäen että heillä ei olisi kiirettä mihinkään.. viis tunneista, koulupäivä olisi noin muutenkin ohi puolen tunnin päästä.." Riisu..mut" Jeremias huokaisi posket punottaen, silmät kiiltävinä katsoi Ishaan ujosti, mutta silti varmana.....
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 4:32 pm

Isha

Isha näykki omistavasti nuorukaisen huulia ja maisteli tätä aivan kuin siitä olisi ikuisuus kun kaksikko oli viimeksi maistellut toisiaan. Kun jerry tarjosi kieltään toiselle, Isha imaisi siitä voimakkaasti antaen kätensä etsityä yhä ylemmäs jeremiaksen kuumuutta hohkavalla vartalolla. Isha oli jo kokonaan sen himon edessä unohtanut sen, että oli sanonut rakastavansa toista, sen miten palöjon hän oli pelännyt sitä. Hän tiesi vain sen varmasti nyt, että Hän halusi olla yhtä jälleen kuupojan kansssa. Pitää toista lähellä ja kuulla kuinka toinen nauttisi.

Jeremiaksen kuiskaus sai mustalaispojan lopettamaan hetkeksi ja tämä katseli toista silmiin sitten. Kasvoilta ei voinut lukea olivatko sanat vieneet halut toiselta vai miksi Isha oli pysähtynyt. Kumminkin nuorukainen nyökkäsi pien varovasti ja auttoi jeremiaksen istumaan istuen toisen edessä polviensa päällä. Isha tuijotti Jerryä ja vetäisi sitten tämän paidan pois riisuen samalla itseltään paidan paljastaen lihaksikkaan ylävartalonsa. Hän nielaisi hiukan ja painautui suutelemaan taas kämppistään ja antoi käsiensä kiertyä tiukasti toisen ympärille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 5:08 pm

Ishan imaistessa Jerryn kieltä, kuupoika värisi, mikä johtui myös kosketuksesta...
Sinivioletteina kuultavat silmät kiilsivät kiimaisina, Jerry tahtoi tuntea Ishan lähellään, toisen hengityksen vartalollaan ja huulet ja tutun maun.
Ennenkaikkea, se oli parasta, kuinka saisi loikoa mustalaispojan vieressä ja kuunnella kuinka vanhemman sydän takoi. Kaivautua kainaloon ja olla hellittävänä ja antaa rakkautta takaisin..

Jeremias inahti hiljaa, kun ei tuntenutkaan huulia huulillaan, siniset silmät kohosivat katsomaan ruskeisiin syvälle...Pieni sylkivana roikkui pojan huulilta, sekin oli hyvin ohuen ohut ja poika nuolaisi sen kadoksiin ja samalla Jeremias onnistui vilauttamaan kulmahammastaan, mikä sai aikaan sen että hän näytti veikeältä ja samalla seksikkäältä.. Kuupoika ei edes huomioinut että toinen oli pysähtynyt.. Poika tarttui hellästi Ishaa olasta ja kuljetti sormenpäitään pitkin toisen käsivartta...
Pian oli Jeremiakselta paita riisuttu, poika ei hävennyt enää vartaloaan pätkääkään, sillä tiesi sen riittävän Ishalle. Siniset silmät seurasivat kuinka nuoren mustalaismiehen ylävartalo paljastui ja kuupoika henkäisi käsien kietoutuessa hänen ympärilleen, blondi nosti jalkansa Ishan lanteille ja kietoi ne tuon ympärille, hymyillen suudelmaan.Sanoja ei olisi tarvittu..Jeremias näykkäsi hellästi mustalaisen alahuulta, tuijottaen ruskeisiin silmiin syvälle..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 5:19 pm

Isha

Poika murahti leikkisesti tuntiessaan toisen huulet ja painoi sitten taas syvän suudelman toisen huulille. Voimakkailla käsillään Isha käänsi Jerryn päätä niin että saattoi suudella ja näykkiä pojan niskaa ja kaulaa rajoituksetta. Hän työnsi päättä pitelevän käden etusormen nuoremman purtavaksi. Ruskeat silmät suljettiin ja hän näykki antaumuksella toisen kaulaa. Pieniä jälkiä jäisi väistämättä kaulaan. Siinä samalla vaikka Isha yritti kuinka nautti kaikesta siitä hän ajautui ajattelemaan Korppia ja Korpin kosketusta.

Isha kaatoi Jeremiaksen takaisin maahan ja riisui tältä sitten housut jaloista alkaen suudella toisen paljastunutta siroa vatsaa. Näykkiminen jätti pitkän ja kostean kiiltävän vanan kuupojan vatsalle. Mustalaispoika nautti siitä kaikesta mitä hän sanoi tehdä nyt. Kiihko alkoi ottaa hänestä vallaan ja samoin myös päiväunelmat ja todellisuus alkoivat sekoittua hänen päässään. Vaikka hän kuinka kovasti yritti työntää pois mielestään Korpin nautinnosta hehkuvat kasvot ja miettiä Jerryä hän ei onnistunut siinä mitenkään kiitettävästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 5:55 pm

Jerry nautti jokaikisestä kosketuksesta, ja poika näykkäsikin sormea joka oli tuotu hänelle joko ihan vapaasta tahdosta tarjolle tai sitten ei, kuupoika loi Ishaan intenssiivisen katseen ja kohotti kulmaansa ja imaisi etusormea, napaten mokoman nakin taas etuhampaidensa väliin ja virnisti. Kun ensimmäiset näykkäykset kohdistettiin kuupojan kaulaan, poika ynähti ja päästi etusormen hampaistaan, siniset silmät värähtivät ja sormet hieroivat tummia hiuksia.. Pienet sanat olivat antaneet niin paljon sallimuksia, Jeremias suostuisi mihin tahansa mitä toinen pyytäisi tai haluaisi hänen tekevän(tottakai tiettyjen kohtuuksien rajoissa).

Vaatteiden vähentyessä aina vain enemmän ja huulien koskettaessa kuulaan valkeaa vatsaa Jeremias hymähti, huulet samalla kutittivat ja värisyttivät vartaloa....Jeremias kieputti Ishan pitkiä hiuksia sormissaan hymyillen ja katsellen kattoa... Ei jerryllä ollut tietenkään pienintäkään aavistusta mitä Ishan mielessä möyri, tietenkin tunteet olivat sekaisin....Tärkeintä Jeremiakselle oli se että Isha oli siinä lähellä. Jerry ei tiennyt mihin olisi kätensä laskenut, poika piteli niitä toisen niskassa ja huokaisi hiljaa, suudelmat vatsalla oli jotakin mitä hän oli kaivannut jo helvetin kauan..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 7:38 pm

Isha

Kädet niskassa tuntuivat polttelevan nuorukaista ja hän alkoi näykkiä nopeammin Jerryn vatsaa palaten pian ylös päin nuolemaan toisen nännejä hellästi. Pian hän sitten jo nuori hetkeksi riisumaan omat housunsa. Bokserteiden alta pilkisti puolikisi SLA-teksti. Isha kävi uudelleen kuupojan kimppuu painaen itseään toista vasten kiihkeästi antaen samalla toisen käsistään upota toisen tukkaan tukistamaan kevyesti. Hän näykki toisen nyt kovettuneita nännejä innokkaana koska tiesi tarkalleen mihin kaikki johti. Toisaalta Isha oli painunut jo niin syvälle päivä uniinsa taas kerran, että epähuomiossa hän huokasi jotain.

"Korppi", sana vain lipsahti karheiden huulien välistä ja samassa Isha vetäytyi jo irti jerrystä säikähtäneenä. Hän tiesi, että täst ei varmasti hyvää seuraisi. Ruskeat silmät tuijottivat pahoittelevina toiseen ja hän yritti äkkiä keksiä jotain järkevää sanottavaa. Toisaalta aivot kävivät niin tahmaisesti ettei siitä kyllä tullut yhtään mitään. Isha nosti oikean kätensä kasvoilleen ja voihkaisi turhautuneena. Ei helvetin helvetti miten hän aina mokasi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 8:14 pm

Jeremias oli alkanut vaikertaa hiljaa Ishan alla, toisen alettua näykkiä hänen vatsaansa poika oli tarrannut tiukasti Ishan niskavilloihin kiinni. Vatsanpohjassa näykkiminen aiheutti pientä nykimistä ja pystyi jo sanomaan ihan rehellisesti että poika oli kiihottunut, hipstereiden etumus puhui puolestaan.Kun Mustalaispoika alkoi riisuilemaan itseään Jeremias katseli toista sinisine kissansilmineen kehräten syvään ja vetäisi Ishan vasten itseään, hän tahtoi tuntea kauan kaipaamansa kosketuksen...Kuin transsissa Jerry kohotti lantiotaan toista vasten ja kiersi jalkansa Ishan ympärille ja ynisi vanhemman tukistaessa häntä, se sattui mutta samalla se kiihotti...
Jeremias huohotti sydän pamppaillen, kuupoika katsoi alas Ishaan ja värähti...

"Korppi" ...

Kuupoika ei alkuun tajunnut tai kuullut mitä toinen oli sanonut, mutta sitten mieleen muistui se Korppi.. josta Isha oli kovin pitänyt, rakastanut ja rakasti varmasti vieläkin.....Sinisilmä hellitti otteensa Ishan niskavilloista ja sitten se iski, nolotti ja ujostutti..Se millä tavalla Isha oli sanonut Korpin nimen... Jeremias asetti kämmenensä Ishan hartioille ja katsoi tuota silmiin kulmat kurtussa...Isha etääntyi ja Jerry itse tunsi häpeää tai jotain tunteiden sekamelskaa... poika nousi parempaan asentoon kyynärpäidensä varaan ja katsoi Ishaa kysyvänä..."...Mitä nyt?"... vaikka Jerry näkikin toisen silmistä sen...poika ojensi kätensä ja sipaisi Ishan käsivartta, se oli höyhenen kevyt kosketus..

Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 7:19 am

Isha

Isha ei oikein tiennyt mitä olisi sanonut tai tehnyt joten hän laski katseensa maahan, juuri ennenkuin hän oli iskemässä nyrkkiä maahan täysillä tuheutuneena Jeremia kosketti häntä. Hämmästyneenä ruskea katse kohosi nuorempaan. Toinen näki että toista nuorukaista nolotti hiukan myös mutta se tapa jolla kuupoikakatsoi häntä nyt. Isha ei koskaan ennen muistanut nähneensä kenenkään kasvoilla tuollaista ilmettä, samaan aikaan pahoitteleva ja rohkaiseva. Isha laski kätensä toisen käden päälle ja vei sen sitten huulilleen suukottaen sitä. "Mun ei ollut tarkoitus pilata fiilistä... se vain.. Korppin kuolemasta tulee tänä vuonna niin paljon aikaa... Parin kuun päästä on vuosipäivä. Mä olen pahoillani että ajattelin sitä nyt", Isha alkoi äkkiä sitten selittää toiselle, äänestä kuului pieni nolous. Ruskeilla silmillä toijotettiin anteeksi pyytävänä niinhin sinisiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 1:25 pm

Jerry soi mustalaispojalle pienen sievän hymynpoikasen, kyllä hän tiesi että Isha rakasti Korppia, olihan hän itse kuullut Ishalta koko jutun.Poika katseli lempeästi kämppistään ja punastuikin kevyesti toisen eleestä. "Eise mitään..mä ymmärrän että se on sulle jotakin syvää... minä olen sulle vaan lievittämässä sitä kaipuuta, edes vähäsen..." Jeremias hymähti ja katsoi silmät tuikkien hyväksyvästi vanhempaan nuoreen mieheen, Kuupoika nousi istumaan ja silitti toisen poskea, kunnes tökkäsi Ishaa nenään ja hymyili leveämmin.."Korppi on sulle tärkeä, sä oot mulle tärkeä, enkä mä tahdo nähdä kuinka sä riudut...." Jeremias laski katseensa ja katsoi Ishaa kulmiensa alta ja jatkoi..: "..monella tapaa." Virnistys kohosi nuoremman huulille hetkeksi, kunnes haihtui savuna ilmaan kun Jeremias kohottautui ja painoi nenänsä vasten Ishan nenää, katseli syvälle ruskeisiin silmiin. Ishan lipsahdus oli annettu anteeksi.

Hopeanvalkoinen hiiri kolisteli pöydällä häkissä, se katseli kaksikkoa kuono väpättäen, Viineri jyrsi hetken kaltereitaan, kunnes loikki takaisin pieneen mökkiinsä ja kaivautui muhaan.
Jeremias ei kiinnittänyt otukseen huomiota, tottunut kun oli moiseen....jotenkin sillä tuntui olevan paha tapa kolistella aina tällaisina hetkinä...
Blondi kietaisi kädet Ishan niskan taa ja kehräsi tyytyväisenä...tosin tyytyväisempikin hän olisi voinut olla....


// Hiiri katsomassa Håmå pörnöä >'D//
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 9:38 am

Isha

Isha hymyili Jeremiakselle kun toinen tekisi sitä nenä juttua ja hän hymyili pienesti. "laitetaanko musiikkia, mä taitaisin kyllä tarvita sitä?", Hän sanoi ja nousi seisomaan kaapaten kuupojan käsivarsilleen ja kontoi Jerryn hyvin kevyen näköisesti sänkyyn sitten hymyilen. Ishassa harvoin näki tätä herkkään puolta mutta kyllä se siellä oli paksun kuoren alla, joka oli todellakin vaikea saada esiin. Kun kuupoika oli varovasti laskettu sängylle mustalaispoika käveli pyyödän luokse ja mennessään napsautti luu napin Viinerin kaltereihin. Isha teki sitä usein kuin toinen ei ollut paikalla. Hän käänsi radion päälle ja hämmästyi hiukan kun sieltä tulvi hyvin oudon kuuloita kieltä ja samalla niin tuttua. Ruskea hämmästynyt katse käännettiin sitten Jerryä päin.

"...Ja mä pyysin sinua omakseni. Tai no piti, mutta menetin rohkeuteni.
Halusin nähdä sinun huoneesi, nähdä sinun maailmasi. Halusin astua sun vaunuusi, ja katsoa tanssiasi, Ilman että mikään meitä keskeyttää, se on elämää Estä minua uppoamasta Herätä minut horroksesta"

"se on suomea?", Isha kysyi samalla kun istui toisen viereen takaisin ja veti Jeremiaksen puoliksi syliinsä silitellen tämän blondeja hiuksia hymyilen. "Mua harmittaa, etten osaa kieliä.. Toi kuulosti sen verran kauniilta että olisin halunnut tietää mistä ne lauloi.", Isha selitti sitten ja kumartui suutelemaan Jerryä hymyilen hiukan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 1:35 pm

Jerry nyökkäsi kysymykseen ja nopeasti näykkäsi Ishan nenänpäätä, mutta sitten sitä ykskaks hopsista oltiinkin toisen sylissä, Jerryllä oli korkean paikan kammo, hieman, poika tarrasikin tiukasti Ishaan kiinni ja katseli ruskeita silmiä kehräten mairea hymy huulillaan. Jeremias valloitti sängyn kokonaan päästyään siihen, iso kirahvi pehmolelu sai tiukan rakastavan rutistuksen osakseen. Siniset silmät tapittivat ja seurasivat tiiviisti mustalaisnuorukaisen liikehdintää huonessa ja Jerry levittäytyi pitkäkseen sängylle ja ei yllättynyt ollenkaan kun radiosta tulvahti suomalaista musiikkia, hän oli radiota hieman säätänyt viimeksi kun oli sitä kuunnellut.

Kuupoika tirskahti kämppiksensä ilmeelle ja lämpö levisi hänen sisällään. Poika nyökkäsi ja kuunteli kappaletta samalla kiehnäten Ishaa vasten "Mä voisin opettaa sulle...." Ja blondi kohottautui suudeltavaksi, toinen kalpeista käsistä hyväili Ishan selkää.. Toisella käden sormella toista tökättiin nenään ja Jeremias nousi Ishan syliin hajareisin ja lukitsi toisen jalkojensa väliin "...sä olet komea, eläkä väitä vastaan.." Siniset silmät katsoivat Ishaa lempeästi mutta samaten sitten vilpittömästi ja kalpeat kädet näpersivät vanhemman hiuksia. Jerry oli hirveästi rohkaistunut, Ishan kanssa oleminen oli tehnyt sen ja nuorempi oli toiselle siitä kiitollinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 10:17 pm

//Luin Jeremias Robin pelin //

Isha

Mustalaisnuorukainen katseli Jeremiasta ja pörrötti tämän hiuksia. "Voisit mutta ei siitä tulisi mitään, usko pois mulla ei ole kielipäätä.", Isha kertoi lempeästi hymyilen. Hän tarvitsi nyt vähän aikaa saadakseen itsensä hiukan rauhoittumaan ja kermään kunniansa rippeet jostain lattialta, ennenkuin seksuaaliseen suuntaan voitaisiin taas mennä. Jerry sanoi että hän oli komea ja Isha hymähti kuuluvasti. "En mä ole, ei sun tarvitse valehdella mulle...", hän sanoi sitten ja laski kuupojan makuulleen sängylle ja kävi nyt pitkäkseen toisen viereen antaen kätensä vaeltaa toisen vatsan päällä. Isha tiesi itsekin sen, että jos hän jaksaisi, leikkaisi ja selvittäisi hiukset ehkä jopa hiukan sävyttäisi niitä, lisäksi ajaisi parran ja tekisi jotain poskissa oleville kenraalin natsoille, jotka oli poltettu ihoon hän voisi olla komea ja vaikuttava nuori mies. Nyt hän näytti tosiaankin joltain villiltä lanne vaate ja nuoliviini selkään ja jousi käteen ja karhu metsälle koulun läheiseen metsään. Isha hymyili ajatukselle.

Karheat sormen päät tutkivat toisen vatsaa piirrellen siihen kolmiota ja ympyröitä. "Muuten, Isha havahtui äkkiä ja käänsi ruskean katseensa sitten nuorukaisen sinisiin silmiin. "Missä sä raukka olit yötä, kun et tullut tänne?", hän kysyi huolestuneena. Hän tiesi, että hän oli äkkipikainen ja vakivaltainen, mutta Jeremias oli ainut hänen poikaystävistään, joka ei vielä ollut kokenut sitä. Nuorukaista nolotti kun hän ajatteli hänen ja Korpin riitoja. Useamman kerran ne olivat menneet fyysisiksi ja Isha oli saattanut olla viikkoja poissa, mutta aina Korppi oli löytänyt hänet. Jotkin Jeremiaksassa vain esti häntä lyömästä toista. Ruskeat silmät tuijottivat odottavasti. "Kyllä sä tiedät, että voit kertoa mulle?", Isha sanoi surullisena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 11:02 pm

// Juu, koetan tutustuttaa sitä raukkaa ihmisiin >W>, saisi kavereita. Ishakaan ei sitä varmaa aina kato nurkissa loikkimassa >3. en yritä naittaa sitä muille jos sitä epäilet x3//

Sinisilmä kehräsi ja puski Ishan kättä vasten, oikeasti äskeinen riitely tuntui jo eiliseltä, taisiis tottakai se kaihersi vielä jollain tasolla mielessä mutta enemmän hallaa oli tehnyt kuitenkin se kun Isha oli vältellyt häntä. " Suomi on kyllä kaikenlisäksi vaikee kieli... taitais sulta mennä hermo ennemmin kun oppisit sanomaan mustan kissan paksut posket ihan kunnolla..." Jeremias hymyili ja kiehnäsi toista vasten... ja sitten kun alkoi Ishan suunnalta kuulua ukinaa ja vastaan väittelyä että hän ei ollut komea..Paskanmarjat! Kyllä Isha oli, tosin tuota partaa voisi hyvinkin saksia, pitäisi ottaa joku päivä yöllä sakset ja hieman kaikessa hiljaisuudessa nipsaista sieltä täältä, Jerry virnisti ovelalle suunnitelmalleen ja suikkasi Ishan suupieleen pienen nopean pusun. Blondi olisi revennyt nauramaan jos olisi tiennyt mitä Ishan mielessä vilisi lannevaatteisista villi ihmisistä, no okei kyllä hän olisi ainakin hirissyt niin että suupieliin olisi sattunut...

Jeremias kierrähti välittömästi selälleen ja painoi päänsä kiinni mustalaisnuoreen ja katsoi ruskeilla silmillään toiseen, taustalla musiikki soi sopivalla äänenvoimakkuudella ja viinerikin oli kipittänyt koisimaan pieneen mökkiinsä häkissään, kun ei jaksellut katsella maailman menoa. Huoneessa oli kuuma, sinne pitäisi pyytää tai sitten itse ostaa tuuletin, kuupoika katsahti kirjoituspöydälle, johonkin sinne hiiren häkin viereen sen voisi panna.... "Muuten..." Jeremias höristi korviaan ja kääntyi katsomaan Ishaan, vetäen toisen polvensa koukkuun varovasti.
Ishan äänestä kyllä pystyi kuulemaan huolestuneisuuden ja Jeremias punastui pienesti muistaessaan missä oli viettänyt yönsä.. eihän siinä mitään pahaa ollut, hän nyt oli nukahtanut kesken leffan ja pelailemisen." Mä nukuin tuolla sohvalla viihdehuoneessa....multa taisi jäädä sinne tonnikalapurkkeja, mutta kai ne siivoojat ne siivoaa pois..." Jeremias hymähti, hän ei ollut viitsinyt Ishalle näyttää naamaansa... oli tuntunut vaikealta vain kohdata toista....
"..musta oli vaan.....kipeetä nähdä sut... kun musta tuntui että sä välttelemälllä välttelit mua....." Jeremias sanoi hiljaa ja vei käden Ishan käden päälle joka silitteli hänen vatsaansa..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 11:19 pm

//Lähinnä minä sillä että Ishahan voisi jossain vaiheessa käsittää taas kaiken väärin rakastaa draamaa <3 //

Isha

Isha mutristi suutaan hiukan ja huokasi sitten. Niinpä niin kipeää nähdä hänet, minkä hän saattoi sille, että oli vaikea luottaa keneenkään kun sellaiseksi oli jengissä opettu, epäile kaikkia. Ja lisäksi aina kun yksi asia onnistui Isha sai kuukausi tolkulla paskaa niskaan sitten, eikö hänellä muka ollut oikeus suuttua ja tussahdella milloin HÄN halusi. Isha päätti kumminkinl, että olisi turha ruveta riitelemään taas. Jerryä oli selvästi panettanut äsken, sen oli kuullut voikeesta sekä myös tuntenut hipstereiden läpi. "Muuten et ikinä arvaa, yksi maikka haluaa mut laittaa taas käymään terkkarilla, että saisin rauhottavie. Ne ei tunnu täällä tajuavan, että ne on vankilasta juuri kieltäneet ne sen takia kun toimitan aina ne eteen päin.", Isha mutsi hiljaa ja suukotteli nuoremman rintakehää sitten hellästi. "Sitä paitsi en mä ole mikään hullu, mua ei kiinnosta puhua millekkään kallonkutistajalle tai syödä nappeja." hän jatkoi täristen nyt melkein vihasta. Totuus oli kumminkin, että jos Ishaa ei olisi saatu kouluun olisi mennyt kuukausi tai pari ja tämä olisi joutunut johonkin laitoishoitoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimePe Heinä 09, 2010 11:45 pm

// UU joo kyllä >'D Drama Llama<3 Mutta voi tokkiinsa minulle käy kyllä, kituutetaa näitä herrasia//

Jerry veti kädet rintaansa vasten ja huokasi, kaippa se oli ihan normaalia joskus pitää välimatkaa, mutta Jeremias itse piti kaikenmoisesta läheisyydestä ja kiehnäämisestä ja pelehtimisestä, niiden tiettyjen tyyppien kanssa, joita hänellä nyt oli vain ..kolme, ehkä neljä.Isha ja heti perään Jun hyvänä kakkosena. Jeremias muisteli hetken taas miten kivaa Junin kanssa oli, vaikka toisella olikin öh joku pakkomielle hipelöidä blondin hiuksia ja muuta aina välillä. Joskus Jerry ei tajunnut olevansa liian sinisilmäinen joidenkin ihmisten kanssa, se oli ihan tapauskohtaista.
Siniset silmät katselivat Ishan huulia kun toinen puhui, Jeremias kohotti toista kulmaansa kysyvästi ja hymähti "Tottakai ne haluaa pitää sut kaidalla polulla....ja sullahan on mut jos tarvitset kallonkutistajaa...." Jeremias huokasi hiljaa hymy huulillaan, painaen silmät kiinni toisen suukotellessa hänen rintakehäänsä. Ihan pieneksi ilmapiirin kevennykseksi hän oli sen tarkoittanut.
"...kukaan ei ole pakottamassa sua minnekkään tai mihinkään tällä hetkellä Isha...." Jeremias silitti toisen olkaa ja vetäisi tyynyn päänsä alle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeLa Heinä 10, 2010 12:28 am

Isha

Nuorukainen huokasi ja silitteli Jeremiaksen hiuksia. "Niin... mulla on sut", hän sanoi ja painautui paremmin Jeremiasta vasten sulkien sitten silmänsä. Hänestä vaan tuntui, että jerry luotti häneen liikaa, jos poika tiettäisi puolekkaat hänen jengielämästään ja siitä miten nopeasti Isha käänteli takkiaan aina kun tilanne oli hänelle eduksi poika pistäisi hänet kävelemään, tai ehkä Jeremias vain roikkuisi hänessä ja ajattelisi että kyllä Isha muuttuu. Losi kuinka hän kaipasikaan sinne, mutta nyt hän oli jumissa täällä, rahaton ja yksin... tai no ei niin yksin, mutta kukaan ei pystynyt täyttämään sitä kokoa hänen sisällään minkä jengi, hänen "perheensä" täytti. "Panettaako sua?", isha rikkoi äkkiä hiljaisuuden omalla karskilla tavallaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeLa Heinä 10, 2010 9:43 am

Jeremias kehräsi tuhisten Ishan rintaa vasten, toinen oli tällä hetkellä pojan ainut tuki ja turva, tai no olihan hänellä ystäviä, mutta yksi oli sellainen aivoton tapaus ja muut, nille nyt pystyi puhumaan vain pinnallisesti, tai no Robin oli ihan ok...
Jeremias luotti Ishaan, mutta toisen epäluuloisuus oli jotain mikä ärsytti häntä suunnattomasti välillä vaikka hän itsekin oli yksi epäilevä erkki...
Blondi silitteli villikissaansa kaupungin kasvattia sieltä täältä, minne käsi ikinä eksyikään... sormet hipaisivat SLA merkkiä ja pysähtyivät niille sijoilleen..siniset silmät tapittivat merkkiä ja viattomannäköisenä poika kuljetti sormia alemmaksi Ishan vartalolla...
Kuupoika jännittyi ja meni jäihin kuin jääkalikka korviensa rekisteröidessä Ishan sanomiset. Posket punotttavina siniset silmät katsoivat ylös Ishaan, Jerry oli uusi näissä jutuissa mutta pojasta oli hiljattain paljastunutkin sellainen puoli että oksat pois...Poika hymyili kissamaista hymyään virnistäen pienesti...."...mjoo.. kyllä taitaa".. Jeremias vastasi pienesti, olihan se silleen...kun toinen oli ryssäyttänyt vaan moisen sanomisen....
Kyllä, Jerryä panetti, kehräsi paikallaan katsoen Ishaa kuin mikäkin kesäkissa... no tavallaanhan hän sellainen olikin...mutta omalla sydämmellään hän oli mukana tässä, itseään hän satuttaisi varmaan joskus ehkä, mutta se oli sen ajan murhe...
Kuupojan korvissa humisi ja sirot sormet liikkuivat takaisin SLA merkin päälle Ishan vartalolla....pientä manipulointia...

Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitimeLa Heinä 10, 2010 10:27 am

Isha

Nuorukainen katselli Jerryä joka vilkaisi häneen ja naurahti sitten toisen ilmeelle. "Jerry kultaseni tässä maailmassa ei saa mitään jos ei uskalla sanoa suoraan", hän totesi ja sulki silmänsä nautinnosta kun toisen sormet kulkivat SLA merkin päällä, sen takia hän olikin merkin ottanut Losissa se herätti pelkoa, kunnioitusta joissain jopa inhoa. Sitä Isha rakasti, hän oli ylpeä jengistään ja oli valmis tekemään kaiken sen puoleta. Häntä inhotti sellaiset nyhveröt kuin Kusmaki, ottaa merkki nyt selkään piiloon. Tuhlausta. Mutta oli kilpailevissa jengeissä ollut ihmisiä, joita jopa Isha oli hiukan pelännyt ei paljoa mutta hiukan.

Isha havahtui kun tajusi sormien liikkumisen loppuneen ja avasi sitten silmänsä hymyilen lempeästi. "Ai että nyt olisi niinkuin sun vuoro?", hän naurahti ja nuose sitten paremmin tullen haja reisin Jeremiksen lenteiden päälle painaen omaa etumustaan toisen etumukseen vasten. Isha oli jo kovana. Toisaalta hän oli sn verran seksin halukas, että hyvä ettei ala kerta seissyt jo käskystä, Isha itse sanoi sitä mielenlujuudeksi, muuta sanoisivat sitä lähes riippuvuudeksi. Kädet alkoivat kuljeskella kuupojan iholla ylös ja alas tutkien joka paikan kunne lopulta toinen käsistä sujahti heidän yhteen painuden etumustensa väliin Jerryn hipstereiden sisään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





I have tried so very hard as hell Empty
ViestiAihe: Vs: I have tried so very hard as hell   I have tried so very hard as hell Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
I have tried so very hard as hell
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Koulu :: Asuntolat :: Oppilaiden asuntola :: Huoneet-
Siirry: