St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinala vol 1

Siirry alas 
+15
Mitsuko
Chaos
Vilma
himwath
Doragon
Naru
eiji
tedeshi
Junie
Samirix
Höpötius
Lulu
Miuchi
Tric
Banaanikirahvi
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Miuchi
Admin
Miuchi


Viestien lukumäärä : 423
Join date : 21.12.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Sielä täällä joka säällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 1:55 pm

Ele välitä. D: Ei mullakaa töitä ole
ja saan kuulla siitä tasasee tahtii äidiltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://stheavensbay.heavenforum.com
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 2:07 pm

Mun äiti sentään sanoo että abivuotena et tee töitä ku pitää kirjottaa hyvin. Mä kuulen sitten taas siitä lukemisesta joka hetki. : >

"Lue sitä terveystietoa.. alota jo matikkaa ku se on se vaikein.. ootko kirjottanu jotain otsikkoesseitä? Miten toi tekstitaito?" Voi AARGH mulla hajoaa pää. Ihan tosissaan vaan hajoaa. Mä muutan ambomaalle. : < Tai sitte lähen sielunveljen luokke evakkoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 3:48 pm

mie haen töitäki vasta sitte ko en asu kotona mikä menee piiiitkään ;''D jossen sitten saaa kämppää ylivieskasta o.o mikä olis parempi ko hyvä.
yhe ihmisen kanssa asumaa sinne höhöhöö <3


mulle sei sano ko että miten mää olen voinu päästä etes peruskoulust läpi ko oon nii tyhymä :---D I hate school. se näkyy sit numerois xD.
No mut eff mun tarvi ajatella koulu vie piiiitkää aikaa.

Markkinat ensviikonlopulla o/ eikä rahaa.. lähen laulamaa karaokea.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 3:49 pm

Miuchi kirjoitti:
Ele välitä. D: Ei mullakaa töitä ole ja saan kuulla siitä tasasee tahtii äidiltä.

Sama täällä. Melkeen joka toinen päivä äiti kysyy, oonko muistanu käydä Työ- ja elinkeinotoimiston nettisivuilla kattomassa jos löytyis joku työpaikka. Eilen kyllä laitoin yhen hakemuksen meneen, mutta se on Valkeakosken eläinsairaalaan, nii saa nähä pääsenkö edes, kun ei sinänsä oo pieneläinhoitajan koulutusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 6:19 pm

mutsi kanssa teki tota samaa mulle sillon ku mulla ei vielä ollu abivuosi edessä. Eihän mutsi anna mulle mitään rahaa kotona, mitä nyt saan kerran vuodessa rahaa että saan uusia vaatteita. : DD Iskä maksaa mulle rosan vahtimisesta ni saan siitä just ja just tupakkarahat. : DD Onneks on isovanhemmat ku siellä jaksais käydä. Pitää kattoa. : DD Nyt on ihan hyvin rahaa, ei vaan saa tuhlata kamalasti. Ja ostin just kuituaki, että saan kohta rastat päähän. <3 Kunhan kaveri tulee takasin menoistaan ni päästään takuttelemaan ja ompelemaan ne letteihin kiinni. Siistä. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeMa Heinä 12, 2010 6:10 am

Ei jumalauta.... ulkona sataa kun saavista kaatamalla ja sitä olis sitte lähdettävä töihin.....ja mp3 laturipiuha on jossai persuuksissa.

Uh, miekin mietin joskus rastoja, olishan nuo ihan jees. Tosin mää tahtosin vaan pitkän takatukan aka linnunpönttömallin ja neon keltasia raituleita.

p.s Siivoaminen on kivistä hommaa jos ei sada .
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeMa Heinä 12, 2010 9:47 pm

Voi ei, sataispa täälläkin! ;__; Lämpömittari ku on ollu koko päivän auringossa ni näytti mukavat 47 astetta. : DD Kamala helle täällä. Niin ja ei me sit letitettykkään, nyt on omassa päässä vauvarastat. : D Semmoseet lyhkäset. Huomenna ois kuitua ommellen, että saa vähän pituutta näihin osaan. Näistä tulee niin makeet! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeMa Heinä 12, 2010 9:56 pm

Minullekin kelpaisi oikein kunnon kaatosade paremmin kuin hyvin, mittari on nyt parin päivän ajan näyttänyt ulkoilman lämpötilaksi +32 astetta ja asuntoni sisäilman lämpötilaksi +30 astetta :'D Alan pikkuhiljaa harkita muuttamista pakastimeen tai johonkin vähän viileämään, yhdestä tuulettimestakaan ei ole kauheasti apua, kun niitä saisi olla joka puolella.. Ja bussissa on ihan kamalaa istua, kun kattoikkunoistakaan ei kauheasti tule sitä viileää ilmaa.

Onneksi huomenna päässee taas uimaan. Voisin myös jossain vaiheessa kokeilla jotain kylmää jäävettä ämpärissä-ajatusta ja katsoa, miten pitkään se auttaisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeMa Heinä 12, 2010 10:06 pm

VOI EI, onko siellä niin lämmintä? ;_______; No fair! Mä ku luulin että pääsisin loppuviikosta vähän viilenemään. Mut ei ni ei! Tässä se taas niin nähään! XDD Mä en ala.

Mutta nyt taidan vaappua kylppärin puolelle takuttelemaan kuituja. : D Tässä menee _myöhään_.
Takaisin alkuun Siirry alas
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeTi Heinä 13, 2010 11:16 am

Meitillä näyttää ulkolämpömittari varjossa tasan + 30 C. Hyvin tarkenee! Nukuin tuossa toissayönä ulkona parvekkeen sohvalla, kun ei sisällä kestäny olla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeTi Heinä 13, 2010 8:43 pm

Hyi kamala. ;__; Meillä on tänään luvassa kaverin kanssa operaatio teltta. Nukutaan siellä ja huomenna lähetään helteeseen kopsuttelemaan heppasilla. : DD Hauskaa tulee, sen voin sanoa jo nyt.

Nyt on sitte rastat ja 20 kuitua päässä, vielä ois ainaki toiset mokomat laitettavana mut en nyt niitä laita, annan takkujen vähän aikaa kiinteytyä, kun ne on vielä vauvat. : < Hiljaa hyvä tulee. : >
Takaisin alkuun Siirry alas
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 14, 2010 9:35 pm

Juttelinkin tuossa äidilleni eilen, kuinka mahtavaa olisi nyt +30 asteen helteessä ratsastella pölyävällä ulkokentällä auringonpaahteessa. xD Muistan vieläkin sen tunteen..

Tänään olikin sitten ihana ukkoskuuro. Istuin parvekkeen sohvalla kattomassa kun kauempana salamoi, kuuntelin jyrinää ja nakersin mansikkapockya. xD Ja parvekkeelle vieläpä sato, melkein vaakatasossa, kun tuuli niin paljon. :3 Ilma viileni jokskin aikaa kivasti, mutta nyt on taas aika painostavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 14, 2010 11:16 pm

Oi tännekki sateita heti äkkiä! ;__; Ikävä sadetta! : DD Mut joo, oli ihan kivan kuuma, tosin että me mentiin maastossa. : D Metsiköissä oli ihan ok-viileetä. ~ : 3

Oi ystäväni lähtee ylihuomenna (tai no huomenna mut silleen..) Inariin ja _kävelee_ sieltä takaisin Etelä-Suomeen. MAtkaan kuluu about 2 kuukautta, mun mielestä aivan mieletön tavote! : DD Oon ihan innoissani sen puolesta! XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanikirahvi
Admin
Banaanikirahvi


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.12.2009
Ikä : 31

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 4:03 pm

*saapuu epämääräisesti hillumaan*

Muistin melkein ilmoittaa kanssapelaajille että häippäisin Japaniin kolmeksi viikoksi. Olen niin esimerkillinen admin.
OLI MUUTEN TOSI KIVAA. Haluan Japaniin takaisin. D8 Siellä oli niin kauniita poikia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://limebanana.deviantart.com
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 9:26 pm

Oli joo tosi mukavaa ootella että vastaisit peliin, MUT EIHÄN SITÄ OLTU SUOMESSA NIIN DD: Haista passikuva perkula.

Joo, Japaniin siis. Ei vaan. : < Mä haluan Pohjois-Eurooppaan. : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanikirahvi
Admin
Banaanikirahvi


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.12.2009
Ikä : 31

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 10:42 pm

Niiiiii, anteeks. DDD8 Oon vastuuton marimopää karvasienivarvas. Tiedän.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://limebanana.deviantart.com
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 11:18 pm

Japani! Kauniit maisemat ja ruoka. Kauniita poikia on kaikkialla 8D!
Ja sitten kaikki pikku kahvilatsunmuut...kaikki leivokset~ om.

hohhoijaa, tässä olis 26 pv lomaa vielä.. kai noi >.>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 28, 2010 11:22 am

En mä Japaniin menis jos pitäs joku maa valita. : < Menisin varmaan Hollantiin. Dami on täynnä nähtävyyksiä ja se on nätti kaupunki! ^^ Sit kans joku Saksa ja Puola ja ehkä joku Itävalta. Mut Briteissä ei ollu niin kivaa ku oletin. XDD Se liikenne oli hirveetä ja talot järkyttävän kamalia sieltä sisältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 28, 2010 12:02 pm

Luultavasti en minäkään Japaniin menisi, ne ei mielellään puhu siellä englantia, se kulttuuri tässä näin eniten kiinnostaa.
Me mietittiin porukoiden kanssa lähdettäiskö joskus britteihin x3.
Interreilaus voisi olla kiva kokemus, kaveri kävi viime vuonna matkalla ja sano että mukavaa oli.

Mutta. Oliko kiva reissu?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 28, 2010 12:19 pm

Kulttuurin ja muiden juttujen takia Japanissa voisi olla mukavaa käydä. Okinawa voisi olla kaunis paikka.
Espanja olis kans yks paikka, missä voisi olla kiinnostavaa käydä, tai sitten Australia tai Uusi-Seelanti. :> En tosin osaa Espanjaa niin nimeksikään, ja tiedä kuinka hyvin nekään englantia osaa, voisi olla hankalaa. 'D
Tai sit Singapore! Äitini on käyny siellä ja näytelly meille kuvia, siel vois olla kivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 28, 2010 12:32 pm

Varsinkin jonku juhlan aikaan o/. Saisi kulkea yukatassa ja kattella mitä kojuista löytyy.
Uusi-seelanti, kaveri kävi siellä kerran kesälomalla, tahtosin itsekkin sinne käymään, varsinkin jossaki Lord of the ringsin kuvauspaikalla xD (pääsyy miksi haluaa mennä sinne).
Papua uusi quineakin voisi olla kiva, siellä on valkosia hiekkarantoja ja ihanat vedet, tuttujen porukka kävi ja näytti kuvia oAo <3
..Sitten.. Italiakin olisi kiva, jos opettelisi sen kielen kanssa x3. \o/ mutta ainaki mulle riittää vielä tämä armas suomenmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 28, 2010 12:32 pm

Olen itse käynyt pari kertaa Espanjassa ja Kanariansaarilla ja ainakin oman kokemukseni mukaan selvittiin silloin ihan hyvin pelkällä englannillakin. Esimerkiksi ravintoloiden ruokalistoissa ruokien nimet taitavat olla englanniksikin ja sitten vain riittää, kun näyttää listalta mitä haluaa syödä. Tietenkin sitten riippuu missä päin Espanjaa on, kun varmaan eri alueilla voi olla vähän erilaista tuo kielen hallinta ^_^'

Itselläni oli yhdessä vaiheessa kauhean suuri halu päästä Japaniin mutta se on nyt hiljalleen laantunut enkä enää harmistuisi, vaikken sinne pääsisikään. Olen kyllä harkinnut, että voisin yrittää päästä sinne joskus vaihtoon tai ainakin käydä jollain parin viikon matkalla, sillä haluan ihan ehdottomasti päästä näkemään Japania ihan paikan päältä ja tutustumaan kulttuuriin ja luontoon paremmin, jos vain mahdollisuus tarjoutuu.

Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeTo Heinä 29, 2010 3:55 pm

Höpötti, matka oli muuten kyllä ihan kiva tosiaan. : DD Sellanen shoppailuloma, vaikka en silleen shoppailusta pidäkään. Ja ruoka oli parmpaa ku hyvää, joka päivä erimaisessa ravintolassa. ~ Ja se vahakabinetti oli SIISTI! : DD Varsinki se kauhukammio ku siellä oli oikeita ihmisiä näyttelemässä ja ne yritti säikytellä mua. XDD Sit mä vilkuttelin ja nauroin niille. ~ <3

Joo Espanjassa pärjää englannilla, siellä on tullu käytyä. Samoin Bulgariassa, rakastin sielläkin ruokia. XDD Kaikkialla on vaan hyvää ruokaa, ei muuta. En mä muuten menis. Ei vaan. Mutta joo, kaikista eniten tällä hetkellä haluan Lappiin. En oo koskaan käyny Jyväskylää ylempänä ja haluan johki Inariin kattelemaan luontoa. Miekkonen saapui juur sieltä ja näytti kuvia, on kyllä niin ihana mesta että itkettää. Ja ne porot on SULOSIA ;__; <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitsuko




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.03.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Joensuu

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeMa Maalis 07, 2011 12:08 pm

Heeeiiiijjjj~

Tulin vaan ilmottamaan, etä elossa ollaan. Voisin nyt sitten viimein pelailla vuoroni minun ja Chaoksen peliin Arskalla, höhöhö, en olekaan jumittanut kun vuoden... n_____n¨

Olen äidin kannettavalla, muta hööhh, kun tämä on ihan paska. Näppäimet ihan omituisissa paikoissa niin ei tällä voi oikein kirjoittaa : ( Enkä tiedä että onko tässä edes kaikkia merkkejä.. Eikä tämä ota kaikkia näppäimiä niin menee tuhat vuotta tekstiä tarkastaessa..

Onko Vilmasta kuulunut mitään? Tahtoisin sen toisen pelin jo käyntiin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Miuchi
Admin
Miuchi


Viestien lukumäärä : 423
Join date : 21.12.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Sielä täällä joka säällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitimeMa Maalis 14, 2011 8:10 pm

Joihinkin pelaajiin kannattaa ottaa sähköpostilla yhteyttä.
Voi olla että heillä (kuin myös minulla ja BansQlla) elämä tuppaa tielle, mikä sitten johtaa priorisointiin ja pelien lykkäämiseen. Mutta rohkeasti kannattaa vaan vastapeluriin ottaa yhteyttä! Jos jumitus vaikuttaa menevän liian pitkäksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://stheavensbay.heavenforum.com
Sponsored content





Pulinala vol 1 - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 9 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinala vol 1
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Off Game :: Keskustelut-
Siirry: