St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Aikamoista meininkiä oleskelutilassa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeTo Joulu 24, 2009 1:25 pm

// Tric Edwardinsa kanssa tänne näin\\

Mikael saapui juuri oleskelutilaan ja kantoi kolmea salmiakki askia sekä vesipulloa ja sinisen värinen pyyhe oli hänen harteillaan. Hänellä oli musta punainen ruutupaita, joka oli hieman iso hänelle. Sen alla oli musta t-paita. Housut olivat kuluneet farkut, jossa oli parissa kohtaa reikiä. Kaulallaan hänellä oli ketju. Siellä oleskeli muutama muu oppilas. Suomalainen käveli huoneen toisessa päässä olevalle tanssipelin luokse ja alkoi valmistautua pelaamaan. Poika laittoi pullon ja askit pelin päälle. Sen jälkeen hän riisui ruutupaidan pois päältään ja laittoi kännykänsä pelin päälle myös. Pyyhkeen hän laittoi tukitangolle, jossa myös paitakin oli. Nyt kun hän oli vihdoinkin valmis, niin hän aloitti pelaamisen. Lämmittelynä hän vetäisi muutaman helpon tason ja sitten alkoi pelaamaan vaikeimpia tasoja.

Hetken aikaa pelattuaan blondi päätti pitää pienen tauon ja pyyhki pyyhkeellä otsaansa. Sen jälkeen hän otti vesipullon ja joi kylmää vettä. Se helpotti hieman, mutta eipä Miksu siitä välittänyt ja oli jo syömässä salmiakkia. Samalla poika katsoi ikkunasta ulos ja siellä ei näkynyt lunta, vaikka oli joulukuu. Suomalainen ikävöi Suomen talvea, missä oli lunta ja kunnon pakkaset. Hän muisti kaikki joulut, kun hän leikki siskojensa kanssa lumessa. Sitä paitsi lumi toi enemmän joulumieltä. Kylmät ilmat eivät Mikaelia haitanneet, koska hän oli tottunut siihen. Mutta Vancouverin lämpimään ilmaan oli vielä jonkin verran totuteltavaa.

// Hehe.. Anteeksi tästä lyhyydestä n.n\\
Takaisin alkuun Siirry alas
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimePe Joulu 25, 2009 3:52 pm

Tristan

Edward oli viettänyt aika paljon viime aikoina aikaa salilla tai huoneessaan, joten viimein hän päätti poistua edes hetkesi jonnekin. Pohaj päällä oli löydä monta kokoa yli suuri lyhyt hihainen ja löysät hiphopfakut sekä kuluneet tennarit. Vaalean ruskeat kiharat oli koottu ponihännälle taakse ja vyötäisillä oli hihoistaan kiinni sidottu huppari.
Tristan astui oleskelu huoneeseen ja huomasi hetki harmikseen, että ps oli varattu. Pojan sinivihreä katse kiersi sitten huoneen ja lopulta silmät osuivat poikaan joka oli tanssipelin luona. Reippain askelin hän käveli sinne napaten matkalla yhden sisun suuhunsa.

Tristan oli aivan toisen takana ennenkuin hän avasi suunsa. "Moi, miten toi niinkuin toimii?", hän kysäisi ja alkoi kiinnostuneena tarkkailla peliä. Jälleen sisurasia kaivettiin taskusta ja yksi karkki löysi tiensä suuhun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeLa Tammi 02, 2010 7:42 pm

Miksu oli jatkamassa pelaamistaan ja oli loppu vaiheilla erässä kappaleessa, kun hän kuuli jonkun kysyvän hänen takanaan:
" Moi, miten toi niinkuin toimii?". Suomalainen katsoi yllättyneenä taakseen ja pojan vaivalla saaneet tarkat osumat katosivat. Mutta blondi ei muistanut enään peliä, vaan katsoi sinertävän vihreillä silmillään tuota tuntematonta tyyppiä. Kesti hetken ennen kuin hän tajusi vastata toiselle:
" Öh... Astut noihin nuoli... Jutskiin kun näytöllä tuo nuoli menee sellaiseen hienoon juttuun". Mikaelilla ei ollut mitään hajua miten selittäisi ja nauroi vaivalloisesti.
" Ehkä on parempi, että näytän... Niin on helpompi tajuta", suomalainen sanoi virnistäen ja kääntyi pelin puoleen valiten seuraavan kappaleen helpommalla tasolla, jotta toinen pystyisi seuraamaan hänen pelaamistaan helpommin. Jos hän vetäisi vaikeammalla tasolla, niin tuo varmaan ei.. Vain pysyisi perässä.

Muutaman hetken päästä kappale loppui ja Miksu sai hyvät pisteet, suurimmat osat perfect:jä ja ei yhtään miss:iä, suoraan sanoen hän sai siitä S:n, joka merkitsi erittäin hyvää. Tuo oli ollut ehkä vähän liiankni helppo, mutta eihän se Miksua haitannut yhtään. Vaalea hiuksinen otti pikaisesti salmiakki askinsa ja kääntyi virnistäen katsomaan toista.
" Tajusitko yhtään tuosta?", hän kysyi ja laittoi yhden salmiakin suuhunsa samalla nojaten toisella kädellä tanssipelin tukitankoon.

// Anteeksi tämä kesto n.n\\
Takaisin alkuun Siirry alas
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeLa Tammi 02, 2010 8:15 pm

Tristan

Poika nyökkäsi ja alkoi seuraamaan toisen peliä tarkasti sitten ja naurahteli hiukan välillä yksikseen ja söi muutamia sisuja välillä. Kun toinen lopulta kääntyi hänen puoleensa esittämään kysymyksen Tristan kohautti olkiiaan ja vetäytyi suoraksi. "Jooh jotain, tosin tanssiminen ei ikinä ole ollut mun laji", Ed totesi ja ojensi vaistomaisesti oikean kätensä. Hän edelleen kaikesta huolimatta kätteli oikealla. "Olen Tristan tai siis Edward mutta kaikki muut paitsi aikuiset sanoo mua Tristaniksi", hän selvitti asia hymyilen sitten. Ojennetusta kädestä näkyi selvästi mistä aikoinaan pikkurilli oli katkaistu. "Mun piti lähteä katsoo mun poikaa nyt lähi aikoina, mutta tuli mutkia matkaan.", hän selitti sitten ja nojaili tankoon heilauttaen päätään niin että vaaleanruskeat kiharat hulmusivat. Leikkisä katse kävi toisessa sitten ja hän hymyili pitkään. "En mä tiedä uskallanko edes kokeilla tota... Olin joskus huumeiden käyttäjä ja sen jälkeen ei oikein ole tullut tehtyä mitään alakorppaa vaativaa", hän selitti hymyilen varovasti.

// ei mitään itselläni kestää kanssa vastaukset kun pääsin töihin ^^//
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeLa Tammi 02, 2010 8:39 pm

"Jooh jotain, tosin tanssiminen ei ikinä ole ollut mun laji", Mikael kuuli toisen vastaavan ja nauroi hetken.
" Ei tässä pidä olla mikään hyvä tanssimaan oikeasti", hän selitti toiselle ottaen taas salmiakin suuhunsa. Eipä kauaa kestänyt, kun hän huomasi toisen ojentavan kätensä ja esittelevänsä itsensä:
"Olen Tristan tai siis Edward mutta kaikki muut paitsi aikuiset sanoo mua Tristaniksi". Suomalainen kätteli toista ja virnistäen esitteli itsensä:
" Mikael. Voit kutsua Miksuksi". Hän ei edes jaksanut alkaa selittämään hänen oikea nimi oli Sami ja plää, plää, plää.. Pian hän kyllä huomasi toisen pikkurilli oli katkaistu ja poika ei ihan viitsinyt kysyä miksi.
"Mun piti lähteä katsoo mun poikaa nyt lähi aikoina, mutta tuli mutkia matkaan.", blondi kuuli toisen selittävän ja jäätyi samantien.
' Poika..?', hän kysyi mielessään ja katsoi toista hieman hämillään. Tristan näytti nuorelta, häntä ehkä hieman vanhempi ja omisti pojan? Mutta Mikael ei ehtinyt sitä miettiä kauaa, knu hän kuuli toisen alkavan selittämään taas:
"En mä tiedä uskallanko edes kokeilla tota... Olin joskus huumeiden käyttäjä ja sen jälkeen ei oikein ole tullut tehtyä mitään alakorppaa vaativaa". Miksu puolestaan heilautti kättään välinpitämättömästi ja sanoi:
" Tässä voi kyllä pelata erittäin helpolla tasolla, jossa et rasita itseäsi liikaa". Poika otti toisen kädestä kiinni ja johdatti tämän matolle, jossa oli neljä nuolta osoittaen samalla lailla, kuin jossain playstationin kapulassa olevat nuolinäppäimet.
" Voit aloittaa novicellla, joka on eerittäin helppo. Siinä tulee sen verran vähän niitä nuolia, ettei sinulle tule hiki melkein ollenkaan", poika selitti toiselle hymyillen ja asetti itselleen mediumin ja Tristanille novicen.
" Sulla on siis poika?", hän kysyi toiselta mielenkiintoisena ja kääntyi katsomaan tätä sinertävän vihreillä silmillään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeTo Tammi 14, 2010 8:51 pm

Tristan

Poika kuunteli tarkkaan toista ja nyökkäili kevyesti ohjeisiin ja naurahti sitten päätään pudistellen. "No jos mä sitten kokeilen.", hän totesi oikeastaan oliko hänellä edes vaihto ehtoa, eipä tainnut olla. Tämä Miksu suorastaan oli työntänyt hänet siihen sanallisesti. Toisen kysymys repi hänet hetkeen takaisin ja hän nyökkäsi. "Jooh Daniel, hän on mun ja mun ex-tyttöystävän yhteinen. Me erottiin kun mä olin vieroituksessa ja tapasin siellä Felixin. Me seurusteltiin tai tapailtiin. Marilyn ymmärsi kuinka oli tärkeää, että saisin viimein olla omaitseni, silti me päätettiin pitää lapsi", Tristan kertoi ja liikui näppärästi tanssipelin ohjeiden mukaan, oikeastaan ei ihme, sillä liikunta oli yksi niistä aineista, joita hän todella rakasti. Tristan lopetti tason ja katsoi hymyilen pisteitään. "Meidän piti ensi kesänä lähteä viettämään bilelomaa Ibizalle Felixin kanssa. Mutta... Sen jälkeen kun mä pääsin kouluun tapahtu paljon.", Tristan sanoi ja jäykistyi hiukan. Hänestä alkoi taas tuntua pahalta ajatella sitä puhelua silloin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeTo Tammi 14, 2010 9:36 pm

Mikael liikkui ripeästi astuen siihen nuoleen, kun näytöllä menevät nuolet menivät. Hän huomasi sivusilmällään toisen nyökkäävän ja pian kuuli toisen vastaavan:
"Jooh Daniel, hän on mun ja mun ex-tyttöystävän yhteinen. Me erottiin kun mä olin vieroituksessa ja tapasin siellä Felixin. Me seurusteltiin tai tapailtiin. Marilyn ymmärsi kuinka oli tärkeää, että saisin viimein olla oma itseni, silti me päätettiin pitää lapsi". Blondi vain nyökkäsi ja ei oikein osannut sanoa mitään tuohon. Pian peli loppui ja Miksulla alkoi todellakin olla kuuma ja hän tarrasi vesipulloonsa alkaen juoda sitä. Olihan hän jo muutaman kerran vetänyt vaikeampia tasoisia aikaisemmin, ei mikään ihme, että hänellä oli kuuma. Suomalaispojan kasvot alkoivat punoittaa hieman, mutta hän ei välittänyt siitä.
"Meidän piti ensi kesänä lähteä viettämään bilelomaa Ibizalle Felixin kanssa. Mutta... Sen jälkeen kun mä pääsin kouluun tapahtu paljon.", Mikael kuuli toisen selittävän ja kääntyi katsomaan tätä samalla pyyhkien kasvojaan ja kaulaansa pyyhkeellä. Hän huomasi toisen jäykistyvän hiukan ja päätti vaihtaa puheen aihetta.
" Haluatko pelata uudelleen?", blondi kysyi hymyillen leveästi ja heitti pyyhkeen olalleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeTi Tammi 19, 2010 3:47 pm

Tristan

Tummatukka vilkaisi toiseen ja kaivoi taskustaa sisurasian sitten mietteliään näköisenä. "MMh Jos otetaan kisa?", hän sanoi sitten virnistäen kevyesti ja kaivoi taskustaan lompakon ja veti esille vitosen. Hän heilutteli sitä edes takaisin ja sinivihreisiin silmiin syttyi kepposteleva pilke. "Vitonen ja pusu?", hän ehdotti sitten virnistäen kevyesti toiselle naurahtaen sitten. Edward antoi sormiensa vajota sitten hiuksiinsa ja sipaisi niitä taaksepäin. "Lähdetkö mukaan? Olisi hiukan jännempää", Tristan totesi ja veti rintakehänsä oikein reteästi esille pullistellen itseään. Tristan vaan tupasi unohtamaan sen, että tässä lajissa nopeus voitti voiman, vähän kuten koripallossakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeTi Tammi 19, 2010 5:22 pm

"MMh Jos otetaan kisa?", Mikael kuuli toisen sanovan ja katsoi tätä hieman yllättyneenä. Oliko hän kuullut oikein? Tuo haastoi häntä kisaan, vaikka olikin aloittelija? Blondi katsoi, kun Tristan alkoi kaivamaan taskustaan lompakon ja veti vitosen.
' Hän on tosissaan..?', poika mietti edelleen hämillään.
"Vitonen ja pusu?", Miksu kuuli toisen ehdottavan ja huomasi toisen virnistävän ja kuuli sitten naurahtavankin. Miksu oli hieman yllättynyt tuohon viimeiseen. Hän ei ollut osannut kuvitella Tristanin ehdottavan tuollaista. Hän virnisti toiselle vastaten samalla:
" Kiinni veti". Blondi kaivoi taskustaan vitosen ja mielessään jo veti voiton tanssia tietäen voittavansa kisan. Ellei sitten toinen ollutkin joku piilo mestari tässä.
" Ole valmis häviämään", Miksu sanoi kiusoitellen ja tönäisi toista hieman nauraen samalla. Hän tulisi voittamaan tämän varmasti. Pojan ego ei kestäisi, jos hän häviäisi tämän, joten hän vetäisi niin täydellisesti kuin mahdollista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 10:32 pm

Tristan

Poika hymyili ja nyökkäsi napaten toiselta vitosen ja laski ne sitten läheiselle pöydälle. Hän palasi takaisin pelin luokse ja katsahti toiseen sitten hymyilen. "Ehkä mä häviän jopa oikein mielelläni.", hän totesi nopeasti ja iski silmäänsä palaten pelin kimppuun sitten.
Sinäänsä ei ollut varmastikkaan mikään yllätys, että Tristan todella hävisi Miksulle ja vieläpä aika reippaasti, mutta teki oman henkilökohtaisen ennätyksensä. Poika hengitti raskaasti ja nojasi käsillään polviinsa tasaten hengitystä siinä. "nääh olisin voinut voittaa jos ei olisi häirinnyt se sun tanssiminen. Mukavaa katseltavaa, harrastat varmaan aika paljon", hän totesi ja käveli rahojen luokse napaten ne pöydältä ja tuli takaisin sitten ojentaen ne Miksulle. Kumminkin kun toinen tarttui niistä Tristan ei päästänmyt irti vaan hymyili. "Niin se pusu, kielari vai ihan vaan pusu? Voittaja saa päättää?", hän totesi virnistäen leikkisästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeKe Huhti 14, 2010 9:08 am

Mikael katsoi omaa tulostaan ja vertasi sitä toisen tulokseen ja hän voitti toisen aika paljonkin. Virnistäen blondi poika kunnon voitontanssin, kunnes havahtui takaisin maanpinalle, kun kuuli toisen huohottavan.
' Ai niin... Hänen kuntonsa ei ole varmaankaan mikä parhain..', hän ajatteli ja meni toisen luokse ja oli kysymässä oliko kaikki hyvin, mutta toinen ehti totea:
" Nääh olisin voinut voittaa jos ei olisi häirinnyt se sun tanssiminen. Mukavaa katseltavaa, harrastat varmaan aika paljon". Suomalainen jääty hetkeksi ja jäi miettimään mitä toinen sanoi.
" Niinkö? Olen saanut pidettyä kroppani hyvässä kunnossa sitten", hän sanoi virnistäen toiselle laittaen samalla kätensä lantiolleen.
" Jep, joka päivä. Joskus olen pelannut niin paljon, etten ole pystynyt vähään aikaan kävelemään", nuorukainen selitti nauraen vaivalloisesti samalla raapi takaraivoaan.

Mikael ei ollenkaan huomannut toisen hakevan rahojen luokse ja yllättyi hieman, kun toinen ojensi rahoja. Miksu tarrasi niihin virnistäen, mutta kun toinen päästänyt niitä, hän katsoi toista sinertävän vihreillä silmillään hieman hämmentyneenä.
"Niin se pusu, kielari vai ihan vaan pusu? Voittaja saa päättää?", hän kuuli toisen toteavan ja hän tunsi kuinka häntä alkoi hieman ujostuttamaan, joka ei todellakaan ollut hänen tapaistaan, mutta... Ei hän ole koskaan suudellut ketään. Onhan hän flirttaillut ties monen kanssa, mutta ne kaikki ovat olleet naispuolisia, koska hän oli homo, niin eihän se ole mennyt pitkälle yhtään. Ja nyt oli paha paikka. Hän poskiaan punottavan hieman, mutta saada pidäteltyä punastumistaan. Nyt hänen oli keksittävä jotain, ihan mitä vain. Hänen ei kestäisi sitä, jos Tristan saisi tietää, että hän ei olisi koskaan ennen suudellut ketään.
' Jospa käyttäisin kakka taktiikkaa?', hän mietti mielessään ja ei yhtään huomannut ajan kulua.

// Anteeksi tämä kesto ^^'' On aika kiireellistä aikaa nyt -.-''\\
Takaisin alkuun Siirry alas
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeKe Huhti 21, 2010 1:11 pm

Tristan

"Niin", Tristan kysyi kun suomipoika oli ollut hiljaa pitkän tovin. Tristan käytti sormiaan näpläämässä ponihännän päätä ja virnisteli kevyesti toiselle. "Veikö kissa kielenvai mikä tuli?", hän jatkoi ja näytti kieltä hiukan sitten napaten sormillaan toisenleuasta kiinni ja painoi pehmeät huulensa Mikaelin huulille. Tristan maisteli huulia pehmeästi ja rauhallisesti, kuinka mukavaa olikaan suudella pitkästä aikaa, tosin äkkiä Felix tuli Tristanin mieleen ja hän lopetti kuin seinään vetäytyen ppois ja hieroi käsiään huppariin. "Mmh tota, sori olisi pitänyt odottaa vastausta, mutta mä pidän sanani", Tristan virnisteli ja meni istumaan lattialle sitten vilkaisten uudestaan toiseen poikaa. "Mä seurustelin ennen tänne tuloa erään kuntouttamisterapeutin tai lääkärin kanssa. Felixin...Tosin hän taitaa nyt olla kuollut, hänellä oli AIDS", Tristan totesi ja käänsi sinivihreän katseensa ruudun puoleen huokaisten. Jos Tristan olisi teinnyt siitä aiemmin hän ei olisi koskaan tullut kouluun. Ei ikinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeKe Huhti 21, 2010 9:32 pm

"Veikö kissa kielen vai mikä tuli?", Mikael kuuli Tristanin kysyvän, mutta ei ehtinyt vastaamaan, kun tunsi toisen ottavan hänen leuasta kiinni painaen huulensa hänen huuliaan vasten. Suomalaispojan silmät laajenivat ja tunsi poskiensa kuumottavan ollen aivan varma siitä, että alkoi punastelemaan, kun kaikki tapahtui niin äkkiä. Hänen oli pakko myöntää, että se tuntui oikein hyvältä, mutta eipäs se kauaa kestänyt, kun Tristan jo vetäytyi pois. Blondi katsoi huolissaan toista miettien samalla oliko hän tehnyt jotain väärin?
"Mmh tota, sori olisi pitänyt odottaa vastausta, mutta mä pidän sanani", hän kuuli toisen sanovan ja virnisti toiselle.
" Ei se mitään. Tuota.. Oma vika, kun vajosin ajatuksiini", Mikael selitti nauraen hieman vaivalloisesti ja tuntien itsensä erittäin typeräksi. Mutta hänen ylpeytensä ei kestäisi sitä, että toinen saisi tietää hänen olevan oikeasti kokematon suutelemisessa. Hän voisi kuolla häpeästä. Mikael katsoi toisen istahtavan ja vilkaisevan häntä.
"Mä seurustelin ennen tänne tuloa erään kuntouttamisterapeutin tai lääkärin kanssa. Felixin...Tosin hän taitaa nyt olla kuollut, hänellä oli AIDS", hän kuuli toisen selittävän ja ei tiennyt mitä vastata tuohon. Miksu meni toisen luokse ja istahti Tristanin viereen. Hän tunsi itsensä sanattomaksi.
" Otan osaa", hän sanoi hiljaa. Tunnelma oli hetkessä pudonnut liikaakin, joka sai suomalaisen hieman ahdistuneeksi. Ja hän ei pitänyt siitä tunteesta ja päätti keksiä jotain. Jotain joka voisi keventää tunnelmaa.
" No niin! Mielen virkistykseksi voisimme mennä juoksemaan ulos. Siellä kun on niin kaunis ilmakin", blondi sanoi innoissaan nousten samalla seisomaan virnistäen samalla toiselle.
' Enkö hemmetti parempaa keksinyt!?', hän huusi itselleen mielessä ja tahtoi lyödä itseään otsaan. Kevensipäs tunnelmaa paljon. Hän tunsi itsensä vielä enemmän idiootinmaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 2:31 pm

Tristan

Poika havahtui ja käänsi katseensa toiseen alkaen sitten nauramaan. "Ai että kaunis ilma, siellähän sataa?", hän totesi sitten mutta nousi ylöäs riisuen hupparin äkkiä, hän veti vielä alla olevan toisen paidan pois niin, että lihaksikas yläruumis oli paljaana. Tristania oikeasti ei uskoisi entiseksi narkkariksi, elleivät vanhat riuiskun jäljet sitä paljastaisi. Tristan repäsi Mikaelin sitten mukaansa ja lähti raahaamaan tätä ulos. "Mennään juoksentelee sinne sateeseen sitten", Tristan virnisteli.

Ulos päästyään tritan avasi vielä ponihäntänsä ja lähtie juoksemaan pihalle tehden muutaman kärrynpyörän ja kiljui kuin intiaani. Poika kyllä olisi mennyt intiaanista, mutta ehkä hän oli liian lihaksikas. Joustueaan jonkun aikaa tritan kävi maahan makaamaan ja hengitti raskaasti hymyilen. Hän oli hetkeksi unohtanut toisen, oikeastaan hän oli unohtanut koko elämänsä hetkeksi hän oli nauttinut siitä, että oli vapaa ja elossa, siitä että oli saanut toisen mahdollisuuden.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 7:20 pm

Mikael katsoi toista, kun tämä riisui paitojaan pois ja tunsi poskiensa punoittavan ja huomasi tuijottavansa toisen kroppaa, ehkäpä liiankin tarkasti. Kamala kamppailu kävi pojan mielessä ja juuri kun sai katseensa irrotettua toisen lihaksikkaasta yläruumiista, niin jo hän tunsi Tristanin raahavan häntä jonnekin.

Ja pian hän huomasi olevansa ulkona vesisateessa. Blondi katsoi hetken, kun toinen juosta viuhtoi ja hetken päästä oli itsekin juoksemassa ja kiljui kuin intiaani. Hän tunsi kuinka viileä sade kasteli hänet kokonaan ja se oikeastaan tuntui hyvältä. Etenkin kun oli ollut hikinen. Henkeä haukkoen suomalaispoika kaatui maahan makaamaan Tristanin viereen. Hän tunsi kuinka vesi pisarat putosivat hänen päälleen. Pian Mikael alkoi nauramaan oikein kunnolla.
" Tätä voisi tehdä useamminkin", hän sanoi toiselle ja jatkoi nauramistaan. Häntä vain nauratti oikein kunnolla. Poikaa ei haitannut vaikka hänen vieressään makaava Tristan luulisi häntä seonneeksi tai jotain sinne päin, mutta hän nauroi, koska siitä oli pitkä aika, kun häntä oli naurattanut näin paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeTi Heinä 20, 2010 8:38 pm

Tristan

Poika naurahti toisen sanomisille ja nyökkäsi sitten nousten istumaan ja katseli koululle päin hymyilen. Hetken istuskeltuaan siinä hiljaa nuorukainen nousi sitten ja ojensi kätensä Mikaelille. "Oli tosi nasta nähdä nyt mun kyllä täytyy mennä", Tristan totesi ja hymyili kuin naantalin aurinko toiselle. "Ehkä me törmäillään viel joskus ja hei... kiitti suukosta", hän totesi virnistäen ja iski silmää toiselle päästäen sitten käden irti ja läjhti kävelemään koululle päin reippain askelin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitimeLa Toukokuu 14, 2011 10:52 pm

Mikael rauhoittui nauramisestaan ja katsoi Tristania, joka oli noussut ja ojensi kättään hänelle. Suomalainen katsoi hetken kättä ja tarttui siihen, nousten seisomaan. Blondi katsoi toista, joka näytti hymyilevän aurinkoisesti hänelle ja hymyili takaisin leveästi. Nuorukainen ei ehtinyt sanoa mitään, kun Tristan jo kiitti suudelmasta, jonka ansiosta pieni puna levisi suomalaisen poskille, mutta yritti olla aivan normaalisti ja tunsikin pian toisen päästävän kätensä irti hänen kädestään. Vaikka hän olisi halunnut hengailla toisen kanssa vielä kauemmin, mutta tyytyi tähän. Poika toivoi, että näkisi toisen pian taas. Heistä voisi tulla hyvätkin ystävät, tai ainakin hän toivoi niin.
" Ole hyvä vain ja otetaan uusiksi, niin voit saada lisää!", Mikael sai huikkastua vitsaillen Tristanille virnistäen samalla ja seurasi katseellaan toisen kulkua kohti koulua hymyillen itsekseen. Itse asiassa nuorukainen tunsi itsensä pirteämmäksi, kuin aikaisemmin. Hän oli saanut kaverin, jolle oli menettänyt vähän aika sitten ensi suudelmansa. Ajatuksissaan pojan käsi nousi ja kosketti pienesti huuliaan. Hän pystyi vieläkin tuntemaan sen vaikka olikin kestänyt vain pienen hetken. Miksu havahtui ajatuksistaan ja pudisti päätään. Hän ei tahtonut nyt miettiä mitään erikoista siitä. Eihän nuorukainen edes tuntenut kauaa tuota ja se oli ollut vain pikku juttu. Eihän se tarkoittanut mitään. Mikael seisoi vieläkin paikoillaan, eikä tehnyt elettäkään liikkuakseen. Hetken aikaa hän seisoskeli siinä, mutta sai kumminkin itsensä liikkumaan kohti oppilaiden asuntolaa.

// Tämä oli sitten varmaankin tässä? :)//
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Empty
ViestiAihe: Vs: Aikamoista meininkiä oleskelutilassa   Aikamoista meininkiä oleskelutilassa Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Aikamoista meininkiä oleskelutilassa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Koulu :: Asuntolat :: Oppilaiden asuntola :: Oleskelutilat-
Siirry: