St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinala vol 1

Siirry alas 
+15
Mitsuko
Chaos
Vilma
himwath
Doragon
Naru
eiji
tedeshi
Junie
Samirix
Höpötius
Lulu
Miuchi
Tric
Banaanikirahvi
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 2:41 pm

Voi ei, how boring. : < Mulla oli ensimmäinen menojuhannus kyllä, aina ollu kauheen rauhallista. Viime vuonna katottiin He-Mania ja sitä edellisenä olin töissä. XDD Mut nyt oli kyllä tosi kivaa. Nyt vaan aavistuksen krapulanpoikasta, tossa jo otin yhen tasottavan. Kamalaa. No mut kebaba pelastaa, äiti on enkeli kun hakee tolleen hyvää ruokaa. ;__; <3 Pojot sinne.

Mut nyt taas paluu arkeen, ens viikolla alkaa ylppäreihin lukeminen. : D Muuten ei kerkee lukee kaikkea. Että vikat lomapäivät edessä, jippii. Onneksi lukemisen lomassa voi istua koneella. : D Ei sitä voi koko päivää lukea kumminkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 5:06 pm

Vietin oman juhannukseni kotona "ylhäisessä" yksinäisyydessäni dataamalla ja animea seuraten. Onnistuin jopa löytämään yhden uuden sarjan, johon jäin heti ensimmäisen jakson katsottuani koukkuun.

Huomenna suuntaan Helsingistä laivalla kohti Tukholmaa, joten vietän jonkinasteista hiljaiseloa tiistaihin asti. Pyrin vielä tämän päivä aikana vastailemaan peleihin, ennen kuin illalla yhdeksän-kymmenen aikoihin vanhemmat palaavat mökiltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 5:09 pm

Ui, pidäppä hauskaa siellä Ruohtissa! : D Mä joudun oottamaan heinäkuun 22. päivää asti et pääsen pois Suomesta. : < Lontooseen sillon käy matkani näin. ~

Joo, voisin nyt jatkaa tota kuntoilua, oon puol tuntia hakannu tanssimattoa, nyt taas jatkuu. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 5:13 pm

Yritetään : D Aika varmasti suuntaan jälleen jokaisen Tukholma-matkan tapaan yhteen Vanhassa kaupungissa olevaan liikkeeseen, josta löytyy mahdoton määrä mangaa ja animea *_* Kyseisestä liikkeestä löytää DVD-bokseja noin kolmen-neljänkymmenen euron hintaan, kun Suomessa vastaavista bokseista saisi maksaa sen 50+ euroa. Toivon nyt vain, että olisi hyvä sää, eikä tulisi mitään kamalia sateita. Laivalla se ei niin haittaa, kun sisälläkin saa ajan kulumaan.

Äyh, tanssimatto ;_; Minäkin haluaisin jonkun ihan oikean ja kunnollisen tanssimaton, yhtenä jouluna hankittu läpyskä ei kauheasti auta, kun siihen sopii vain yksi tietty peli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 6:11 pm

Oii.. ;__; *kade* Minäkin haluan moiseen kauppaan.

Ja ja lallaa ostin ton ihan itse, siihen käy jotain kai kolme peliä, mut en tykkää siitä yhdestä yhtään, niin mulla on kaks peliä. Toinen on parempi ku toinen, se ekana tehty on parempi. : DD Niin tosiaan pelin nimi on Dancing Stage. : D Mut toi on oikeesti ihana, oon niin rakastunu siihen. Tossa on sellanen kuntoilujuttu niin sen mukaan jos oisin ollu hölkkäämässä ni mun askeleista olis tullu yhteensä jotain 10 kilsaa. XDD Kuntoilee huomaamattaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 7:39 pm

Mäki tahon tanssimaton! oltii systerin kansa joskus ostamasa, oma osuus meni toho uutee tietokoneesee sitte >:.
Mutta ilman olen pärjänny, onneksi on olemassa singstar ja stepmania koneella.

You can't hurry love Kuunnelkaa ihmiset !! Ihana mies kyllä on, eikä mikään pahan näköne oo nykyvuosinaankaa :'DD *kevättä rinnassa*

Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 7:42 pm

Ai kamala en mä voi nyt kuunnella mitään muuta ku Yölintua, tuli taas kauhee iskelmävaihe. ;__; Nää biisut on jotain niin ihanaa. Sanat ja kaikki voi yhyy. : DD Jääny iskältä nää iskelmäkaudet ja puuskat, pakko vaan kuunnella koko ajan. Tänään on Yölintu-ilta. Tosin kohta lähen kaverille yöksi ja siellä kuunnellaan jumpsjumps. XDD Onneksi kuuntelen oikeestaan kaikkia genrejä, tosin valikoivaakin valikoivammin mutta..
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 8:00 pm

Sama täällä, mulla vaihtelee musiikkimaku paljon, millon yölintua (<3 Simosilmu), Irwin goodman, Popeda, Kaija koo ja yms. Minä syytän asiasta omaa siskoa ja sen miestä, ja tietenkin itseäni, tykkään paaljon iskelmästä, yleensä sanat on jotain todella koskettavaa <3
Eniten nyt oon kuunnellu Kaija-koota, monta hyvää biisiä mutta menee ne muutki tosiaa, ihan laidasta laitaan, tosin ihan ärinäörinä hevimetalyms en hirrrveellä himolla kuuntele.
Piä hauskaa Fobbiska :'D o/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 9:58 pm

Joo. : DD Ja sit Taiskan se Sinä vain on sellanen biisu että kyyneleet simmussa kuuntelee. Mä sitten taas kuuntelen sitä örinääkin, Kätilöitä, Mokomaa, Stam1naa, Ajattaraa, Arch Enemyä.. Kaikki menee. : DD

Mut pidän oikein hauskaa. Tiedossa grillin kuumennus, makkaraa, muutama leffa ja kaikkee jänskää. : D Saas nähä mitä tämä maalaisihmemaa meille keksii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 10:36 pm

UU se <3 :'D
Joo samaa linjaa mullaki, varsinki stam1na <3.
kaikki menee.


Ommom, olispa mullakin hauskaa D: mädännyn kotona tekemässä ei mitään.. no okei yritin selättää artblocking ja maalasin suden.. raidoilla XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 3:35 pm

Siistiä. : O

Joo oli meillä oikein hauskaa, naureskeltiin pitkälle yöhön. XDD Ruoka oli hyvää ja yksi siideri tuli juotua. : O Mutta tosi kiva sellanen maalaisilta, lopulta eksyttiin puistoon keinumaan ja kuuntelin kaverin suhdemetkuja.

Nyt alkaa paluu harmaaseen arkeen, huomenna alkaa lukeminen.. *doom music* ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 3:57 pm

Nyyhs, olen kade. Itelläki haluttas tehdä jotai jännää, sen sijaa että istus koneella kakskytneljä seittemän.
Tosin mulla on tällä viikolla kyllä kaveri tulossa yöksi että näkee sitte mitä mää sille keksin valittaa ja pölistä, son aika terapeuttista puhua, kellekkää muulle varmaa puhu KAIKESTA...
Muttasiis..

;A; Raukkasinä..mulla loppunee loma vasta tuossa 16.8... tosin pitää aikasemmi lähtä asuntolaa kohe -A- avaimia yms muuta hakemaa ja järestämää kamoja kämppää.
Mutta onse arkikin ihan ok..... tosin tässähä opiskellaa vaa yhteiskunnan hyväksi, yhteiskunnan joka on mätä ydintä myöten, tehdään töitä toisia varten ja saadaaa siitä joku pikkurillin pään kokone osuus itelle ja sillä kituutetaa....minäkö itsekäs?eheeen..en vaan tykkää/halua tehdä mitään muiden ihmisten hyvän eteen, haiskahdan sosiopaatille x''D.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 4:10 pm

Nääh, muuten arki ois ihan jees mut hirveet stressipaineet noista ylppäreistä. Tähän on valmennettu jo kaks vuotta ja kolmas lähtee käyntiin kohta. Ja mun pitäs olla ens vuonna tähän aikaan jo ylioppilas ja kaikkea. Ei hyvä näin, pakko sanoa. Musta tuntuu että ylioppilaaksi kesällä 2050 tai jotain.. : D

Mut joo, tää päivä on kyl varmaan koneella istumista.. Eipä mulla pahemmin enää seuraa ole. Kaveri kosiskeli niillä käymään mutta siellä on hänen mulkeropoikaystävänsä jota inhoan yli kaiken ja en halua olla samassa rakennuksessa hänen kanssaan. Sissus... : D

Oon tässä pähkäilly että uskallankohan laittaa kolmannen hahmon hakemuksen tonne? *evil smirk* Yuuki himottaa'aaa'aaaaa.. ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 4:20 pm

D: aaws, voi sinua <3
Kyllä nää sen valkolakin saat painaa päähäs o/ jaksat vaa puurtaa >__> hyvähän se mun on sanoa kun en ole menossa lukioon tai mitää.

Sama täällä, mesessä porisee ihmisten kanssa tylsyytee eikä nekää aina välttämättä puhu, yksinpuhelua saa harrastaa, tosin jos tässä lähtis iltasella kalaan tuon toisen paremman puoliskon kanssa, aka Elisan x'D
Kalastaminen on kivaa <3

Yh >W>, mulkeropoikkiksia, tuttua hommaa, minä taas en pidä kaverin tyttöystävästä, hän kun on sellainen diivaleidi, pöllii vaatteita ja tavaroita minulta 'vahingossa' jos ovat käymässä molemmat .__.


>'D jaa oikein himottaa ~ laita toki :3 minäkin olen pähkäillyt josko laittas jonku..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 4:34 pm

Kamala diiva hyi yök. : << Ei tollasia kakkiaisia mun lähelle tai tulee tuvpaan.

Joo no mese ei kovin kuumana käy, juttelee tossa eksälle ja tälle eiliselle neitokaiselle, ei oikeen muuta. XDD Lisää suhdedraamaa. Ja luetaan vuoronperään horoskooppeja ja nauretaan niille. Vaikka ne joskus on hemmetin totuudenmukasia. Mä luotan enemmän Tarot-kortteihini kun jonkun iltalehden horoskooppeihin, kun tiedän miten ne tehdään siellä.

Mä en tykkää kalastaa ku inhoon sitä ku sen koukun joutuu rusauttamaan pois sieltä suusta. ;__; Oon liian kalaystävällinen koska mua ällöttää se.

Voisin kyllä ehkä laittaa.. Se on silleen ihan valmis, oon kirjottanu sen, piirtäny kahteen kertaan, paperille ja koneella ja kaikkee. XDD En oo vaan kehdanu laittaa sitä tonne viälä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 4:49 pm

Nu nii on >.>'


.__. mulla tyylii taas vaa pari immeistä mesessä, osa bannattuna tai sitten muutenvaan mykkiä(joille ei kyllä muutenkaan innostas puhua enigeis)

Mehh, minä ite haluan tarot kortit*kuola*, mun öh uskontopiiriin nyt liittyy kaikki poltergeist ja paranormaalit, pisteenä iin päälle olis vielä Ouja lauta tarot kortit (hirveä satanisti olen hei!)<3.Ja joku unikirja on vielä hommaamatta.
Ite käytän astroa aika paljo, netti sivustoa ko luen horoskooppeja, onne melko tarkkaan mulle osunukki tänä vuonna o3o.

Minä taas olen niin sadistinen että sei mua haittaa silleen, kun se ei kerta itelle käy kipeää nii ei tarvitse asiasta huolehtia(Annoin juuri itsekkään ja paskamaisen kuvan itsestäni, mutta en minä nyt valehdella ala)
Kaikki nelijalkaiset eläimet on asia erikseen, kaksijalkaisia kohtaa mulla ei sääliä riitä, varsinkaa ihmisiä, tietää minkälaisia ne on luonteeltaa..
Ihmisviha <3

mullaki sama, tuskin kyllä tulen lisäämää hahmoja, tuntuu että pitäs ottaa pois ku harvemmin enää pelailen, muutenki miettiny jos vetäis ittensä kokonaan peleistä ja paikasta pois, mutta se jää nähtäväksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 4:57 pm

Mulla itelläni on Lenormandin kortit, ne tuntu eniten omalta ku löysin ne. : > Itsehän olen aika todella vahvasti wicca, enkä häpeile/peittele sitä. Mutta en kyllä ala saarnaamaankaan. Meillä on tuo spiritismi lähinnä vaan perus leivinpaperi+lasi-tekniikalla, usein harrasteltua erään ystävättäreni kanssa. Samoin kaiken maailman energioidenkeruu ja riitit/rukoukset. Erittäin palkitsevaa kun tuntee olonsa puhdistuneeksi. : >

Ihmisviha on tuttua. : D Mulla on todella vähän kavereita joista tykkään ihan vilpittömästi ja todellisesti. Ja pari ystävää joille voi puhua mistä tahansa. ^__^ Rakkaani.<3

Mä sitte taas haluun pelata enemmän enemmän enemmän mur. ;__; Haluan peliseuraa ja peliä ja kaikkea mahdollista, tosin oon nyt yli vuoden ropetellu menemään vaan mesessä, joten tää on vielä vähän hakusessa. : DD Mut hei, hyvin tää on alkanu ainaskee. Ja nyt ku tekee mieli tosiaan pelata tollasella pervolla kamalalla ihmisellä niin mikäs tässä. Ties vaikka sillekki löytyy joskus rakkaus.. jos löytyy. XDD Umpiniskanen kamala mies hehheh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 5:22 pm

Uu Wicca o3o Käsipäivää <3!
Mutta siis juu, tuo uskomisjuttu, kun minä menen tuonne Raudaskylään ylivieskaan kymppiluokkaa, nii sehä on kristilline opisto, ja kaikki aamuhartaudet yms keskiviikkosi ja näi on siellä ja mua ei ole kastettu tai mitään,ja itellä aika vähänen se kiinnostus tuoho kristi uskoo yms muihi uskontoihi (tosin shamanismi, satanismi yms vanhankansanuskonnot ja muut kinostaa).
Ite olen Agnostikko ja joku itseään rakastava satanisti, JOLLAIN tasolla, elkää nyt heti saako sellaista vääränlaista kuvaa minusta ihmiset, mutta tämä ihmiskunta ei oikein kiinnosta ja näi. sitä on vaikea olla yhe kaverin kanssa samassa huoneessa kun hän on kiihkouskovainen ja ite tällanen "Jumala yms on huuhaata!" tyyline.muuten kyllä tullaa toimee.
kunha uskonnosta ei puhuta... x'D
Tosi oma iskä tykkäis hirrrveesti jos sais tietää, kun se on joku näitä Jehovia(jotka on kyllä OK porukkaaa mutta pirun hyviä käännyttäjiä).

Son mukavaa touhua, mutta tahtosin sen laudan myöski näin koristeeksi, muuta sälää itellä kyllä kaapista löytyy.

Sama täällä, ei sitä hirveetä laumaa kavereita välttämättä tarvitse, kun on muutama hyvä joihin pystyy luottamaan 100%
^^ <3

No mullaki josse peliseura vaan jaksas kiinnostua mustakin ja pelistä kunnolla :'D.
Mulla oli puol vuotta enkunkielinen rope käynnissä ja sitte vaihoin tänne homssujen keskelle, ihan tyytyväine olen kyllä ollu <3
Uu pervot <3 non ihania pelattavuuksia ja vastapelihahmoinaki ovat >'D. <3
>'D kyllä sille joku löytyy.. jos ei niin naitetaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 5:51 pm

Joo no mulle on ihan sama missä uskonnossa ihmiset on, mut jos joku tulee paasaamaan ja yrittää käännyttää niin ystävällinen Maria olikin sitten historiaa. Voin keskustella puolueettomasti mistä tahansa uskonnosta, sen faktoista ja uskomuksista, mutta en halua keskustella siitä silleen ah se on elämäntapani usko sinäkin tai olet saastainen öliölimölömölö. Jokainen uskoo mihin uskoo, mä olen avoin kysymyksille ja akateemiselle keskustelulle millon tahansa. : DD

Spiritismi ei oo niin jännää ku luullaan. Itte oon kutosluokasta asti pelaillu, sillon se oli vaan jännää ja pelottavaa (hehheh), mut nykyään teen sitä siksi että se on hauskaa, ihan kun puhuisi jonkun tavallisen ihmisen kanssa, ainoo että läsnäolo tuntuu ja se ei ole näkyvä. Mut se on tosi kivaa. : DD Ei pelota enää yhtään nykyään, ku niiden kanssa osaa keskustella niitä suututtamatta.

Tekis ihan mielettömästi mieli pelata taas mesessä, se on sellasta hektisempää ja nopetempoisempaa. : DD Ja kun oon tottunu pelaamaan ihan normaalilla puhekielellä, enkä millään hienoilla oikeaoppisilla lauseilla, ku mesessä meillä on lähinnä jotain tän tapasta (Ren on oma hahmoni, btw.): Tosiaan, Ren saapuu sinne talolle ja avaa oven aikalailla saman tien. Kävelee sinne ja katselee hetken ympärilleen, jonka jälkeen alottaa huhuilun: "Onks täällä ketään, hmm?" ............. jnejne. Siks mun lauserakenteet kai kusee joskus aika pahasti ku tolleen kirjotan eniten. : DD Kaverini kanssa ollaan vuoden aikana kirjotettu lähemmäs 1500 sivua tekstiä, kolmea erilaista tarinaa. Mutta joo.. Sitä on nyt ikävä ku meni vähän välit sen kaverin kanssa ja en haluaisi enää hänelle kauheestip uhua ennenkun hän pyytää anteeksi käytöstään. Mut en tosiaan voi elää ilman ropea. : D

Kauhee romaani.... O_____O
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 7:37 pm

No samaa hommaa tääläkin, itse en oikein silleen muista uskonnoista välitä, eniten ehkä silleen kartan ja olen karvatpystyssä lestoja, kristinuskontoa ja katolilaisia kohtaa, ja sitten jehovalaiset, koskapa muutama lapsuuden trauma on syöpynyt niin hyvin mulle kuitenkin sisimpään, kenenkään on turha tyrkyttää minulle uskontoa, joko kiinnostun siitä tai sitten en.
Niinku isän uus vaimoke, niin hän veti hirveän shown kun en lähteny heidän kokoukseen, haukku minut sinne mistä olin tulluki ja iskä ei sanonu mitää, se nyt on nii hyvin tossunnussunalla :'''D.
Mutta niinko yleensä, uskonnoista puhuminen ja tälleen, tykkään puhua niistä, kaverin kanssa saattaa kulua tovikin että käydää kaikenmaailman uskonnot läpi, aihe aiheelta.

Mua just jänskättää se yliluonnollisuuden tunne minkä siitä saa, ihan ko joku ois siinä likellä, ympärillä, samanlaisen fiiliksen saa ko oon yökylässä kaverilla, sillä on sellane vanha maalaistalo, iso ja pimeä jossa toimii so well sähkötki talvella ettäh....no siellä nyt kummittelee muutenkin.


Mulla himottais kanssa, mutta ei ketään oikeen ole joka kiinnostus pelaamaa mun kanssa, ne joko a) pskanvtut puhuu mulle ollenkaan b) kinosti hirveesti(not) c) Ei aikaa.
Enkuksi kyllä roolailen mesessä vanhoje kavereide kanssa, osan jotka asuu ulkomailla.
Mullaki oikeestaa tälleen puhetyylillä tyksin kirjottaa, sillon kun vastapelurikin kirjottaa, tuntuu silleen kotoisammalta. mutat ne mun postauksetki on kyllä nii hätäsiä että niitä varmaa ilosta lukia :''D.
o__o ooo <3
Kirjoittajasieluja moar!
Minä kyllä tykkään nussia pilkkua noiden sanajärjestysten sunmmuide kanssa, kun mulla on sellane kielikorva mikä vonkuu tuolla jos joku on menny vääri :'D.

mutta en minä siitä huomauttele :'D


raamattu se on kultaseni, raamattu.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 9:05 pm

: DD Joo spiritismi on tosi jees. Mä en sitten taas mormoneja ja islamin uskosia oikeen tykkää. D:: Liian kiihkosta porukkaa mun mieleeni. Mutta on niitä mukaviakin, poikkeus vahvistaa säännön.

Pilkun nussiminen on ehkä parasta ikinä. Varsinkin jos joku kettuilee ja yrittää pätee jossain mesessä, ni alkaa kirjottamaan kaikki sen kirjotusvirheet. Se loppuu hyvin nopeesti se kettuilu ja ne lähtee kiukkusena pois. : DD Ehkä mä joo rakastan sitä että saan sellaset ihmiset hiljaseks joista en pidä. Päteminen ja kettuilu on taitolaji.

SATAN666 ja silleen. : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 9:41 pm

No neki on joo jotaki... >__> sellasia mille vois lykätä kukkkahippi vaatteet päälle ja käskeä rakastaa toisiaan, kirmata pellolla..
.__. en kyllä ihmettele miksi siellä paljon soditaa.. mis on islamin yms uskosia.


:'D nii on!
Itte tyksin nyt muutenvaan vittuilla aina .__. toisesta minästäni kun on mukava kiusata ihmisiä ja.... nii x''D


o/ HAIL satan XDD.
Hitler oli hieno mies.... >'D.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 10:49 pm

Ketutilu on kyllä semmonen mitä rakastaa. : DD

Hitler oli oikeassa, mut ei se hieno mies ollu. Sosialismi toimii paremmin ku kommunismi, siitä voin sanoa samaa.

No okei.. on mulla vanha vedettävä taskukello jonka kellotaulussa on hitlerin pärstä, mulla on natsien rautaristi ja Ian Kershawin tutkielma Hitleristä, olen lukenut Mein Kampfin ja muuta vastaavaa. Mutta sitten mulla on hihamerkki jossa tikku-ukko heittää hakaristin roskiin ja ihailen Anne Frankin päiväkirjaa. Hitler kiinnostaa lähinnä akateemisessa mielessä, että miten joku ihminen on voinut olla niin hullu, että on menny noin pitkälle. Siis kuinka hullu täytyy olla, että tekee tuollaisia asioita. Olihan Aatun lapsuus ja nuoruus aika syvältä, mut silti. Ei noi katulapsetkaan mitään diktaattoreja ole.. tai no, who knows. : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 11:09 pm

Oumai *__* o/ Sielunsisareni! *loikkaa kaulaan kiinni*
Hitler kiinnostaa ja natsiaika, eniten nämä kaikki keskitysleirien jutut vaikka ne joistakin on ällöttäviä.
Minä taas tahtoisin lukea Mein kampfin, itseä kiinnostaa kun siinähä on kaikkea mitä Aatu itse mietti, sen omia sanoja ja näinpoispäin, on sitä varmaa sensuroituki o3o.
Mulla on Rautaristi juliste seinällä ja sellainen hakaristi minkä olen taiteillu puukässän tunneilla kasilla, sillä on niinku varmaa tosi paljon tunnearvoa.
No olihan juu, mutta silti, ei olis tarvinnu mennä kopeloimaan omaa siskontyttöäänkään :'D hieman insestinen mies mutta eihän tuo silleen, se oli perkeleen älykäs, kyllä mieluummi sen persettä nuolis ko olis suolistettavana ilma puudutusta :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitimeSu Kesä 27, 2010 11:28 pm

Joo no eiköhän sitä nuolis persettä kuka tahansa kuoleman edessä.. Riippuu vähän, saa olla aika masokistinen että tykkäis.. : DD

Oh, soulsister~ *angel music*

Mut joo, Hitler oli hemmetin sairas, mutta oikeassa. Äiti lupas viedä mut Auschwitchiin (vai miteni kinä kirjotetaankaan..) ku pääsen ylioppilaaks, se on ylppärilahja. : D Taas enemmän syytä lukea ja lukea ja lukea. ~ Itteänikin kiinnostaa ihan kamalasti, jos keskitysleirijutuista pidät, suosittelen leffaa The Grey Zone, se kertoo keskitysleiristä (ei aussi), jossa jotkut juutalaiset tekee töitä natseille saadakseen elää vähän pidempään, siinä näytetään kaikkea miten niitä on tapettu siellä. Aika karmaseva ja raaka elokuva, mutta perustuu osittain tositapahtumiin. Ja sit just näitä vankipäiväkirjojahan löytyy, se oli joku Vanki numero jotain, en muista sitä numeroa. : DD Mut se oli kanssa hyvä. Ja suosittelen Mein Kampfia jos vaan kiinnostaa. Se mun tutkielmateos on about tuhat sivua pientä tekstiä + muutamia kartta- ja kuvasivuja, että se ei oo mikään kevyt opus. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinala vol 1 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 7 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinala vol 1
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Off Game :: Keskustelut-
Siirry: