St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinala vol 1

Siirry alas 
+15
Mitsuko
Chaos
Vilma
himwath
Doragon
Naru
eiji
tedeshi
Junie
Samirix
Höpötius
Lulu
Miuchi
Tric
Banaanikirahvi
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vilma

Vilma


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 26.02.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tornio/Pello

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Maalis 10, 2010 9:13 am

Nooo... Äitini on demoni joka on vanhemman valtuuttaan syöttänyt minulle varmasti viimeisen päälle kaikki soija mössöt, puurot ja vellit. Nämä feikki-maidot eivät ole koskaan saaneet suurta arvostustani, vannon ainoastaan luomumaidon nimeen, mutta soija pihvit ja rouheet menevät ja maistuvat, sikäli kun vietin joskus nuoruudessani semmoisen kokeellisen vegetaristivuoden ja opettelin kaikenlaisten muiden herkkujen kuten falafelien vääntämisen ja seitanin pesemisen. Palasin sitten turmiolliselle tielle ihanan lihan ääreen... no, koska vain palasin, mutta sen jälkeen olen ollut ihan sikamainen "kotimainen luomulähiruoka"-hörhö (- todellinen syy lihaan palaamiseen? Isi on lihantuottaja ja tunsin hieman huonoa omatuntoa kun kieltäydyin lihasta joka oli varmasti eettisesti ja luonnonmukaisesti kasvatettu kun se ihan siinä omalla pihalla märehti). Ensimmäisen kerran vuosiin ostijn joitakin viikkoja sitten espanialaisen kurkun, häpesin ja oli jo soittaa itkuisena isille että wääää D=

Ouu, saan itseni kuulostamaan aika pahalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://marigoldtails.livejournal.com
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Maalis 10, 2010 1:31 pm

Tulee vähän myöhässä tosin mutta tervetulotoivotukset minunkin puolestani kaikille uusille pelaajille~ : D Jospa minäkin tässä pikkuhiljaa onnistuisin taas aktivoimaan itseni pelaamaan kun viime aikoina on vähän tupannut ideakato vaivaamaan.

Ja voi että miten kovasti pidänkään uudesta opiskelija-asunnostani~ Muutin tosiaan ennen hiihtolomaa kun vanhassa asunnossa alkoi putkiremontti (heräsin joka arkiaamu mahdottomaan poranjyrinään) ja olen nyt muutaman päivän ajan asunut parin minuutin kävelymatkan päässä kouluni päärakennukselta. Ja koulusta muutenkin puheenollen, perjantaiksi pitäisi valmistella yksi esitelmäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitsuko




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.03.2010
Ikä : 37
Paikkakunta : Joensuu

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeTo Maalis 11, 2010 11:45 pm

Ihmiset! Olettepas te.. Foorumia kun kyttää koko päivän niin ei näy ketään, mutta sitten kun pitää vähän taukoa niin johan on viestejä ilmestynyt :’D

Jee! Pitkästä aikaa olen kämpälläni <3 Kävinpäs eilen Tahkolla valvomassa lapsosia ja nyt sitten neljän päivän hiihtoloma <3 Huomenna kihlatun veljen perheen luo Varkauteen käymään ja sitten lauantaina tuonne Lappeenrantaan miun isoveljen perheen luo. Kivaa nähdä ihmisiä kun tuntuu, että kaikki aika menee vaan tuolla töissä, tai oikeastaan työharjoittelussa. Onneksi enää viikko tuota jäljellä ja sitten takaisin kouluun. Pitäisi harjoitteluraporttikin kirjoittaa, mutta äääh, en jaksa.. Väsyttää kovasti tuo eilinen reissu vieläkin ja tänään piti herätä kahdeksalta kun äiti kävi Joensuussa. Käytiin shoppailemassa, mutta en sitten saanut itselleni kun uudet mustat sukkahousut. Nyt voi taas laittaa hametta päälle <3 Sitten saavuinkin kotiin ja nukuin kolme tuntia. Nyt väsyttää taas, että yhhh vaan kaikille, en tahdon mennä nukkumaan~

Vilma, kirjoitinpas tuonne seuranhakuuni sinulle jo jotakin pientä. Mutta niin, peli käy oikein hyvin minulle, juu! Ja suomalaista pitää suosia, juu. Itse en osta kun suomalaisia tuotteita, katsovat ihan oudoksi kun tutkin yleensä aina kaikki tuoteselosteet, että onhan tuote varmasti suomalainen yms. Miula on vähän on-off kausia lihan kanssa. Olen ollut kasvissyöjä, mutta se sitten jäi kun vedin vähän yli, sain syömishäiriön itselleni aiheutettua ja menin kihloihin lihansyöjän kanssa. Olen kyllä tuolle vähän pikku hiljaa saanut tuolle kasviksia ujutettua, mutta niin.. Kyllä lihaa syön, mutta jos kasvisruokaa on tarjolla, niin sitä mieluummin otan. Kokonaan kasviksiin en uskalla enää siirtyä, kun on sellainen kutina tuolla takaraivossa, että saatan tosi helposti vetää taas överiksi, vaikka tiedänkin mitä pitää syödä, että saa kaikki tarvittavat aineet yms. Nykyisin vaikka en mikään anorektikko enää vartaloltani todellakaan ole niin omaan niin pelottavan samanlaisen ajattelutavan itsestäni että…

Miule varmaan tulee Arskan lisäksi tuo yksi hahmo, jonka koitan opettajistoon tehdä. Ei sitten muita, kun pärjään hyvin kahdella (; Muutenkin tuo toisen hahmon idea on muhinut päässä jo niin pitkään, että tahdon sen toteuttaa tai sitten se jää kalvamaan miuta eikä sitten ole kellään hyvä olla n__n

Hijirille moi~ Nimimerkkisi on jostain niin kamalan tuttu, mutta en nyt muista, että mistä..

Kilometriviesti, jee~
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeTi Maalis 23, 2010 5:08 pm

Ehehe, pitäisi lukea perjantaina olevaan rästitenttiin koko kurssin asiat mutta eeeei, minä vain tässä suunnittelen uutta hahmoa :'D Epäonnistun siinä kokeessa kuitenkin joten aika sama vaikken lukisikaan, panostan sitten siihen viimeiseen mahdolliseen uusintaan että saisin sen läpi. Nyt on sen verran kova suunnitteluinto päällä ettei tätä voi keskeyttää. Peli-intokin palailee vauhdilla ja haluaisin jo niin kovin nämä kaksi mielessä olevaa hahmoa tänne.. Olisi niin helppoa jos hahmoesittelyt kirjoittaisivat itse itsensä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Huhti 14, 2010 8:30 am

Wohoo! Vihdoinkin pääsin koneelle! Tänään olen kipeä, niin en voi mennä kouluun... Jään varmaan jälkeen nyt ei se mitään n.n Nyt voin rentoutua ja dataa tässä näin ja vihdoinkin vastata ropeihin \o/ On tämä kyllä rankkaa, kun on päivisin koulua ja sitten vielä töitä iltaisin ja viikonloppuisin.. -.-'' Mutta nyt alkoi rauhoittua~ No mutta.. Mitäs teille kuuluu? :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Jalle

Jalle


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 29.04.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Orimattila

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimePe Huhti 30, 2010 3:24 pm

Jou. Koetan saada viestejä kokoon tarpeeksi, että avaa ja ak'ta voisin tunkea 8))

Ah, rakastuin nyt jo suunnitteila olevaani hahmoon, mutta en osaa piirtää siitä kuvaa D8 Oon niin fail ilmisten piirrossa, saatika miehien kanssa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanikirahvi
Admin
Banaanikirahvi


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.12.2009
Ikä : 31

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 18, 2010 4:28 pm

Aah, jos ma vaikka rupeaisin tässä pikkuhiljaa aktivoitumaan. O___O' Mitenniin olen patalaiska ylläpitäjä. Mutta ei voi mitään. On koulua. Ja karatea. Ja Assassin's Creed ja Mass Effect.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://limebanana.deviantart.com
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 18, 2010 10:43 pm

Mitämitää? AC, voi Banana kulta olet törmännyt ehanaan peliin.
Itselläni on toinen osa, koneelle( joka lagibugittaa mutta aiva sama kuha toimii). .__. ♥ Ykköseen jäi pahasti koukkuun ja kolmosta odotellaan..

Tässä tuntuisi että itsekkin voisi aktivisoitua samalla >w>, mitäh nyt kun kouluki loppuu 5.6
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Toukokuu 23, 2010 5:19 pm

Mulla on ollut tarkoitus kokeilla AC:ta, mutta en ole oikein ehtinyt. Kaveri omistaa sen, niin häneltä voisin lainata sen ^^ Mutta nyt olen pelaillut joko Devil May Cry 3 tai Secret of mana, joka on niin ihuna peli ja oli ensimmäinen peli, jota pelasin taaperona 8D Ja varmaan miljoona kertaa vetänyt sen eikä vieläkään ole kyllästynyt siihen ^3^

Niinpä, ei ole täälläkään käynyt vähään aikaan. Mutta ei enää kauaa kun on kesälomaa!! 8D Vapauus! * alkaa tanssimaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanikirahvi
Admin
Banaanikirahvi


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.12.2009
Ikä : 31

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 24, 2010 8:15 pm

Uuh jee AC:n pelaajia! \o/ Meillä on kans ykkönen ja kakkonen, kakkosen tosin pelasin ensin läpi. o__o On se Ezio sitten hieno mies.
Samirix, kannattaa ehdottomasti kokeilla. O3o Se on tosi mahti peli. Ainakin kakkonen, siinä on paljon enemmän kaikkia kivoja kikkoja.

Ja tosiaan, kolmososaa odotellessa. O3O Mistäköhän se kertoo. O__O
Takaisin alkuun Siirry alas
http://limebanana.deviantart.com
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 25, 2010 1:33 pm

Selvä pitää sitten lainata kaverilta XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 9:27 pm

DMC 3:sta on tullu itekki pelattua jonkun verran, mut siihen meni maku. : D Dante on liian ylitäydellinen, se peli on liian helppo. Kunnon puzzlee luvassa Project Zerossa (Itse pelannut kaikkia, mutta omistan vaan kolmosen .__.), lämpimät ja vielä lämpimämmät suosittelut sille pelille, se on täydellinen. ;_; Voin sanoa että hiukan saa olla nero jos meinaa pelata sen lyhyessä ajassa läpi ilman läpipeluuopasta. ~

Ja olen itsestäni tälleen offtopicina nyt niin ylpeä, kun sain tänään kirjotettua ton esittelyn kokonaan puhtaaks ja vielä piirrettyä kuvan! Jos sen vielä jaksas linee ja värittää ni oisin ehkä taivaassa, mut rajansa kaikella. *sigh* Mutta olkaa ylpeitä minusta. ;__;

Katsokaa näin mä vaan tuun tänne sekottamaan teijän keskustelut. Ihana minä. n_n
Takaisin alkuun Siirry alas
Miuchi
Admin
Miuchi


Viestien lukumäärä : 423
Join date : 21.12.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Sielä täällä joka säällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 9:34 pm

Oih<3
Uusia ihmuisia. o3o/
Tervetulemasi sinä lapsi tänne hullujen sekaan. xD

Miu menee nukkumaan. D:
Ottakaa oppia. On Desuttamine rankkaa. Ku istuu pöydä ääressä silmät ristissä. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://stheavensbay.heavenforum.com
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 9:46 pm

Tämä lapsi on erittäin sovelias sekaan jos hulluista puhutaan! : >

Ei nukuta, menin tänään puoli kahdeksalta aamulla nukkumaan ja heräsin kolmelta, tuli taas leffailtua koko yö. Nyt ei nukuta vielä, katotaan muutaman tunnin päästä. Ajattelin vielä muutaman elokuvan väsätä läpi. : D Unirytmi sekasin anyone? Pitäs kirjotuksiinki alkaa lukemaan ku on tuossa 4 kirjaa päntättävänä ulkoa. Ihana terveystieto. <3 Tavoite on kaunis L. Nyt ku ei oo töitäkään koko kesänä niin luen sitäkin enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 10:55 pm

Miuchi kirjoitti:
Oih<3
Uusia ihmuisia. o3o/
Tervetulemasi sinä lapsi tänne hullujen sekaan. xD

Miu menee nukkumaan. D:
Ottakaa oppia. On Desuttamine rankkaa. Ku istuu pöydä ääressä silmät ristissä. xD

!!!! D: Olit taidekujalla enkä minä huomannut, vaikka pyörin siinä tasanteella siivoustöissä ja pari kertaa muutenkin? Yy, olisin varmasti käynyt sanomassa moi, jos olisin tiennyt..

Ja tervetulotoivotukset myös Aikmofobialle~ o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 11:50 pm

Kiitoskiitos kaunis. : DD

Tuli muuten mieleeni, voin sen täällä kysyä kun olen niin hyvä tässä kysymyspalstojen löytämisessä..
ETTÄ, onko noissa opettajissa/muussa henkilökunnassa joku rajotus, että siihen pitää kysyä lupa tms? Mulle on jääny jotkut asiat tosi hämäriksi. XDD Ja sitten toinen, että onko siinä joku tietty esim. tietty määrä postauksia ennen ku saa suunnitella uuden hahmon vai onko se vaan näppituntumalla ja oman aktiivisuuden huomioiden? : D Sori, voi olla vähän epäselvä, mut toivottavasti joku tajusi mun huoleni. n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Miuchi
Admin
Miuchi


Viestien lukumäärä : 423
Join date : 21.12.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Sielä täällä joka säällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Kesä 14, 2010 2:18 pm

Hijiri kirjoitti:
Miuchi kirjoitti:
Oih&lt;3
Uusia ihmuisia. o3o/
Tervetulemasi sinä lapsi tänne hullujen sekaan. xD

Miu menee nukkumaan. D:
Ottakaa oppia. On Desuttamine rankkaa. Ku istuu pöydä ääressä silmät ristissä. xD

!!!! D: Olit taidekujalla enkä minä huomannut, vaikka pyörin siinä tasanteella siivoustöissä ja pari kertaa muutenkin? Yy, olisin varmasti käynyt sanomassa moi, jos olisin tiennyt..

En mää iha taidekujalla istuskellu, mutta kaveri kyllä. 'D
Istuin siel alhaalla ikkunan ääressä viimeses pöydäs susilavalta kattottuna, tai sitte konferessihuoneelle menevältä käytävältä kattottuna ekassa. 'D
Musta hattu päässä ja farkkutakki niskassa, viinipunane huppari ja mitä kaikkee. 'D Ruskeeta laukkua kanniskelin ympäri missä oli Seruku kyltti. 'D

Mutta njääws. sääli. D:
Missattii toisemme ilosaisti. D:



Aikmiti; eipä sillä oikeastaa väliä ole. o,o
Se on kyllä tuosta omasta aktiivisuudesta / jaksamisesta kiinni enemmän. Miten itte tykkää ja tahtoo ja näi.
Eikä meillä mitää viestirajoja tainu olla, vai? *kattoo bananaa*
Ja opettajan / muun häiskän, saa tehä jos idean saa. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://stheavensbay.heavenforum.com
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Kesä 14, 2010 2:40 pm

Uuukei, eiku vaan tuli mieleen kunkun kaikissa missä oon ennen oleskellut ja näin on ollu joku viestiraja ja kaikkea. : O Mut siis mulla on vaan se että haluan sekä semen että uken. ;__; Toiseen kyllästyy nopeemmin jos on vaan sitä samaa. : D Ja aktiivisuus on sadassa, mulla ei oo muuta tekemistä ku lukeminen ja dataaminen. XDD Kumpi kiehtookaan enemmän, hmmhmm...
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix

Samirix


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.12.2009
Ikä : 32

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeTi Kesä 15, 2010 9:49 pm

Hoo, nyt taas pääsi koneen ääreen >:3 Teretulemasta tänne näin Aikmofobi :DD Aivan ihanaa kun tulee uusia ihmisiäää~ Wohoo!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeTi Kesä 15, 2010 10:27 pm

Jehouu, kiva kun ihmiset pääsee koneelle asti raahautumaan. : D

Saanen esittää tyytymättömyyteni.. : < Haluaisin kovasti jonkun hyväksyjän tuolle Nikolakselle, että pääsisin pelailemaan hänelläkin. Olisi kova hinki kyllä kyllä, meni kauan suunnitella tuota poikaloista. : << Että MUR! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Miuchi
Admin
Miuchi


Viestien lukumäärä : 423
Join date : 21.12.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Sielä täällä joka säällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeTi Kesä 15, 2010 10:56 pm

Aikmo; Sori. D:
Mee kattotaa se heti ku keretää, ja mun aivot on mössöö kuumeen ja muun sellase takia joten.. D:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://stheavensbay.heavenforum.com
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeTi Kesä 15, 2010 11:06 pm

Jooo älä ota paineita. : D Kunhan vaan kiukuttelen taas, mulla on enää pari kuukautta aikaa kiukutella ku kakara. : > Pakko pitää viimesetki hetket vielä yllä. <3

[EDIT] Kaikki on taas kuollu. : <<
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanikirahvi
Admin
Banaanikirahvi


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.12.2009
Ikä : 31

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Kesä 20, 2010 12:52 pm

*hyppii jostain taas randomisti*

Vaadin saada Daikille peliä. O__O

Ja tosiaan tervetuloa Aikmofobia, anteeksi täälä on välillä vähän kuivaa. 'D Yritetään parantaa tapamme.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://limebanana.deviantart.com
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Kesä 20, 2010 1:22 pm

Hahaa! Joku puhuu! : DD Aivan ihanaa, oon jo miettiny onko kaikki jääny johki bussin alle.
Hurmaava joukkoitsemurha ~

Ja Banaanikirahvi, jos huolit niin voisin haluta kanssa Tessulle peliseuraa. : D Jos vaan kiinnostaapi. Tiedän, että pulinala ei ole peliseuran hakua varten mutta mutta.. ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Miuchi
Admin
Miuchi


Viestien lukumäärä : 423
Join date : 21.12.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Sielä täällä joka säällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Kesä 20, 2010 2:47 pm

*päätti yrittää päivittää petshoppia taas*

''D
hävetkää te pikkuiset. >'D
Täällä mitää seuranhakujuttuja harrastella~ Mutta noo, ei se nyt maailmaa kaada vaikka joku täällä vähä moisia huutelee. xD

kunha tavaks ei tuu. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://stheavensbay.heavenforum.com
Sponsored content





Pulinala vol 1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinala vol 1
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Off Game :: Keskustelut-
Siirry: