St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinala vol 1

Siirry alas 
+15
Mitsuko
Chaos
Vilma
himwath
Doragon
Naru
eiji
tedeshi
Junie
Samirix
Höpötius
Lulu
Miuchi
Tric
Banaanikirahvi
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Kesä 22, 2010 4:39 pm

En nyt näin nopeasti muista, mikä oma alani oli, jonne hain, mutta joku yleinen sosiaalipuolen ala ja pyrin erikoistumaan lastentarhanopettajaksi tai vastaavaksi. Tietojenkäsittely alkoi heti ensimmäisten kuukausien aikana tuntua siltä, ettei se ole minun juttuni, eli jos tänä vuonna ei onnista, uusi yritys sitten ensi keväänä.

Yritän vastata tuohon peliin vielä tämän päivän aikana. Ja heitin tosiaan vain ehdotuksen Tessun ja Emilyn mahdollisen tapaamisen suhteen ^^' Pelaillaan sitten joskus kun saadaan nuo aikaisemmin alustavasti suunnitellut Luken ja Willin pelit alta pois?
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanikirahvi
Admin
Banaanikirahvi


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.12.2009
Ikä : 31

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Kesä 22, 2010 5:16 pm

(note, täällä ei ole hahmo saa olla kahdessa pelissä samaan aikaan, että sillä ei väliä vaikka hahmo olisi jo yhdessä pelissä. 8> Jos vain sitten jaksaa pelata samalla hahmolla kahdessa pelissä samaan aikaan.)

Son hienoa että teillä on tuommoisia tavoitteita että sosiaalialalle. O3o Minä en pystyisi, koska taidan pelätä liikaa ihmisiä niin ei musta semmoseen ammattiin olisi. 'D Mutta meikän olisi tarkoitus lähteä Kajaaniin pelialalle, siis olisi tarkoitus jos sinne siis pääsen o__o Sen kans näkee sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://limebanana.deviantart.com
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Kesä 22, 2010 5:33 pm

Joo sama ala. : D Jyväskylän keskussairaalan luona on ammattikorkeen hyvinvointiyksikkö ni sinne ois tarkotus hakea. Pitäs vaan sit löytää kämppä jostain Rautpohjasta tai Matinpellolta mieluiten. Keljo ja Kypärämäkiki menis ehkä vielä. : D Mut niin, tosiaan. Jos hahmon saa hajauttaa kahteen paikaan samaan aikaan niin eiköhän. Siitä voidaan sopia privaattiviesteillä sitten, eikö? : >
Takaisin alkuun Siirry alas
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Kesä 23, 2010 11:12 pm

Ah-hah-hah~!
Meinasin jäädä motskarin alle tänään Tampereen keskustassa. >XD Ensimmäinen kerta muuten, kun meinaan motskarin alle jäädä, yleensä ne on ollu tavallisia autoja tai nyssejä(huom. busseja)... *grin*
Sitä ihmettelen tosin vieläki, mitä se motoristi oikeen meinas, ku vihreet valot palo kävelijöille, ja muut autot kyl oli ihan pysähtyny. Onneks kuitenki toimi refleksit molemmilla, sain itte käännettyä pyörän nokan sivulle päi ja pysäytettyä, etten alle menny, ja motskari pysähty kans. Ukko sit rupes mulle selittää siinä, ettei nähny, ku tulin bussin takaa. Joo morjens... 'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Kesä 23, 2010 11:30 pm

: DD kissus, mikä noita moottorinsokaisemia miehiä vaivaa.. Ite ku meen tuolla skootterilla ja oon kääntymässä viereisen kaistan poikki ja mulal on jo vilkku päällä niin autoilijat lähtee ohittamaan siitä mun edestä mistä mun pitäs kääntyä. Siinä saa olla helveta silmät selässä ja kypärässä ku jarrut lyö lukkoon ja pelkää että kohta rysähtää. Ihme kyllä liikennekolareita en oo koskaan ajanu, aina on jotenki välttyny. KErran osuin parkkipaikalla naapurin autoon ku se tuli vähän liian lujaa pakettiauton takaa suoraan mun eteen ja toinen oli hiekkatiellä ku jarruttelin ni pyörät lähti alta. XDD Skootteri toimii moitteettomasti ja mä oon vaan ollu mustelmilla. On se kyllä kiva teloa itseään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Kesä 23, 2010 11:42 pm

Mä tulin tuossa todenneeks, että ei mua tuolla yläkerrassa sittenkää aivan vihata! Niin monta kertaa ollu tuon tapasii läheltä-piti-tilanteita noitten autojen, hevosten ja jopa lehmien kans, mutta aina on selvitty säikähdyksillä. >;D .... Tosin, aina oon jälkeenpäin ollu vaan "Jaa, näin meinas käydä taas vaihteeks..." >XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Kesä 23, 2010 11:43 pm

Joo no hevostapaturmista ei sitten puhuta.... XDD Voi elämä niistä ei kyllä ole tullu yhtään mitään muuta ku harmia. ;illon ollu kavion kokonen mustelma lantioluun kohalla ja mitä kaikkea. : DDD Mut kyllä ne on ihania eläimiä, just tänään tuli taas todettua mokoma. : D Lehmät on ollu kovin rauhallisia ku niiden kanssa on ollut, lähinnä vaan tullu kieltä poskeen tms. : D


EDIT: Ja mä oon ihan kamala, suunnittelin taas yhden hahmon tässä aikani kuluksi erään unettomana kesäyönä ja nyt mua HIMOTTAA SE. XDDD Just niin täydellinen sydäntensärkijäpaskiainen tiedossa kunhan kehtaan sen laittaa hakemukseen. Just sellanen ihana yhen illan mies. <3 Voi kamala, olen hirveä olento. Ei saisi tehdä ylimääräisiä hahmoja, omia hahmoja on muuteski jo varmaan 30 kappaletta.. Voi tsiisus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 12:02 am

Njoo, mä meinannu jäädä hevosen jalkoihin, ku pukitti mut alas. Mutta oli viksu hepo eikä tallonu, vaan hyppäs yli. Määän, nyt on taas ikävä tallille, en oo hevosten kans päässy kunnolla oleen tekemisissä nyt taas muutamaan vuoteen.
Ja lehmät on niinkin ihania, että ku semmonen astuu varpaille, nii ei ihan heti siirrykkää mihinkään. XD Ei niille moisia opeteta, toisin ku hevosille.
Sitte taas jääny kerran oon jääny hetkeks puristuksii lehmän ja parren rautatangon välii, ku olin toisella puolella harjaamassa ja toisella puolella pari ekan vuoden opiskelijaa (maatalousoppilaitoksen oon käyny) ajeli koneella karvaa toiselta lehmältä, nii eikö se meikäläisen lehmä sit vaan säikähtäny sitä koneesta tulevaa ääntä. Pääsin pujottautuun pois välistä, ku lehmä pariks sekunniks siirty. Se oli varmaan meikäläisen kaikkein eniten lähellä ollu läheltä piti-tilanne. Ekan vuoden opiskelijat katto kyl silmät suurina, ja tais pelästyy enemmän kun meikä itte. XD Selässä oli hyvänkokonen mustelma kyl muutaman päivän ajan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 12:05 am

Voi ei. : DDD Ja sit sanotaan et lehmät ei tee mitään.. Ne on vaarallisia kaikessa lauhkeudessaan, pakko sanoa.

Joo mä käyn joka viikko ratsastamassa 20-vuotiasta suokkipapparaista. : D Ihan mukevaa rymytä pitkin metsiä, en silleen pidä vauhdikkaista ratsastustunneista. Mitä enemmän käyntiä, sen parempi. Mutta joo..

Pitäs vaivautua suihkuun.. Ehkä aamulla. Jos käy hyvä tuuri. Nyt ei enää kykene, oon juurtunu tuoliin koneen äärelle. Hemaisevaa, ne?
Takaisin alkuun Siirry alas
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 12:08 am

Meikäläinen taas just tykkää vauhdista! Mitä enemmän laukkaa tunneilla, sen parempi! Ja esteitä! <3
Haluaisin ratsastaan, mutta ku ei oo varaa... <w<
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 12:15 am

Mulle se paras on puskaratsastus tai sitte western. : D Ne on sellasia rauhallisia ja vaatii enemmän kärsivällisyyttä ku reaktiokykyä ja hevosen nopeeta hallintaa. Oon tämmönen harrasteratsastaja, en millään haluais olla mitään muuta. XDD

Kauhee ku ei väsytä yhtään. : < Mut en jaksa alkaa piirtämään enää koneella mitään, eilen vierähti kaks tuntia mun unelmahahmon piirtelyssä. Eka ihmishahmo mitä oon koskaan piirtäny. Voisin linkittää sen tähän..

Klik klik
~ Olen pahoillani, mutta en tosiaan ole mikään kovin ekspertti piirtämään koneella. Siksi vähän.. epämääräisen näköinen ja varjot on hirveen vaaleita. XD Mutta se on tosiaan mun unelmaperverssimies, tosin että sillä pitäs olla pervompi ilme.. mut hällä väliä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 1:01 am

Aikmofobia kirjoitti:
Joo sama ala. : D Jyväskylän keskussairaalan luona on ammattikorkeen hyvinvointiyksikkö ni sinne ois tarkotus hakea. Pitäs vaan sit löytää kämppä jostain Rautpohjasta tai Matinpellolta mieluiten. Keljo ja Kypärämäkiki menis ehkä vielä. : D Mut niin, tosiaan. Jos hahmon saa hajauttaa kahteen paikaan samaan aikaan niin eiköhän. Siitä voidaan sopia privaattiviesteillä sitten, eikö? : >

Meistähän tulisi sitten melkein naapureita : D Asun itse asuinalueella, joka on aika lailla Keljon vieressä, eikä noihin muihinkaan paikkoihin mikään mahdoton matka ole~

Ja voi äyh, kun nuo teidän hevospuheet saavat taas hevoskärpäsen pureman voimistumaan ;_; Istuin hevosen selässä viimeksi kesällä 1999 ja tällä hetkellä tekisi ihan tuhottomasti mieli päästä ratsastamaan, mutta kunnn.. Se on niin kallista ja olen liian laiska lähtemään kaupungista talleille.. Pitää katsoa uudestaan sitten, kun ja jos saan sen ajokortin..

Ja hyvältä näyttää myös uusi hahmosuunnitelmasi~ Alustavan luonnekuvauksen perusteella voisin haluta hänestä seuraa Hoshille joskus tulevaisuudessa ; )


Viimeinen muokkaaja, Hijiri pvm To Kesä 24, 2010 1:06 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 1:04 am

Hijiri, sittenhän meistä tulee melkeen naapureita. : DD Koska oon tosiaan päättänyt että muutan sinne. Mutta tosiaan joo, voi harmi ettet ole kykenevä menemään sinne tallille. : < Laiskuus on paha juttu, mulla meinaa käydä aina samoin mut sit vaan pakkoraahaudun. Ja aina se kannattaa.

Ja kuule kuule, seuraa saa toki. Kylmänkankea pahismies joka pitää vaan hauskanpidosta makuuhuoneen puolella eikä suostu puhumaan itsestään. Se on niin täydellinen. Oon kirjottanu jo hahmoesittelynkin puhtaaksi, mutten kehtaa laittaa vielä. XDD Oon uus täällä ja mulla on nyt jo kaks hahmoa ni apua, johan mua aletaan kattoa pahalla silmällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 1:12 am

Hups, typotin.. Edellinen kerta hevosen selässä oli kesällä 1999 eikä 2009 :'D Voisi varmaan harkita nukkumista, kun silmätkin alkavat vähän jo painua kiinni.

Siinä tapauksessa sanon jo tässä vaiheessa, että tervetuloa Jyväskylään : D Saatan olla vähän puolueellinen, mutta Jyväskylä on kyllä ehdottomasti se kaupunki, jossa voisin koko elämäni viettää. Harmittaa vähän, kun opiskelupaikkaa on niin vaikeaa saada täältä, mutta ehkä työelämään lähtiessä sitten onnistaisi.

Hehe, Hoshikin on aika lailla samoilla linjoilla, mitä tulee ajanviettoon. Poikahan seurustelee, mutta nymfomaanina se ei oikein osaa välittää, vaan kaataa (melkein) jokaisen hyvännäköisen vastaantulevan miespuolisen henkilön.

..Mistä tuli muuten mieleen, oletko ehtinyt jo kehittää Lukelle jotain tulevaisuudensuunnitelmia? Olen tässä nyt parin päivän aikana leikkinyt ajatuksella, josko hänestä ja Williamista voisi ehkä tulla huonetovereiden ja ystävyyden lisäksi ehkä parikin tms. ^^' Siis jos sellainen vain kävisi, tietenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 1:15 am

HUI miten pitkä aika! ;___; KAMALAA! En kestäis.

Joo tosiaan tää mun kultapoika ois aikalailla sellanen panokone, koska se ei halua enää rakastua ah niin traagisen menneisyytensä takia. Mut joo, kyl sekin ehkä ajallaan, joskus, jopa mahdollisesti jos joku potkii tarpeeks perseelle. Saa nähdä. B) Mutta kaavailin siitä seksikästä korjaajatalonmiestä. Kjähhäh. Oppilaisiinsekaantuja muaha.

Mutta Lukesta ja Hirosta voisi tulla kyllä tosi hyvä pari. ;__; Toinen tollanen ujo ja toinen vähän sisäänpäinkääntyny ni johan niistä tulis tosi sulosia. </3 Mut mut ainaki se ryhmätyö? Se lähentää jonqn verran. Ja sitten joku metsässä samoilu ja rottien kanssa peuhaaminen, ni ei mun Lukeen oikeen muuta tarvita. XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 1:23 am

Aikmofobia kirjoitti:
Joo tosiaan tää mun kultapoika ois aikalailla sellanen panokone, koska se ei halua enää rakastua ah niin traagisen menneisyytensä takia. Mut joo, kyl sekin ehkä ajallaan, joskus, jopa mahdollisesti jos joku potkii tarpeeks perseelle. Saa nähdä. B) Mutta kaavailin siitä seksikästä korjaajatalonmiestä. Kjähhäh. Oppilaisiinsekaantuja muaha.

Hoho~ Hoshia eivät moiset pikkuasiat haittaa, joten aika varmasti se tulee vain naureskelemaan kun onnistuu taas pokaamaan jonkun, vaikka sitten vain yhdeksi illaksi ^^' Minullakin on suunnitelmissa ainakin pari uutta hahmoa ja yksi niistä on tällä hetkellä sellainen, jonka haluaisin hyvinkin mielelläni jo tuoda tänne, mutta laiskuuttani en ole saanut päässäni olleita ajatuksia kirjoitettuun muotoon.

Aikmofobia kirjoitti:
Toinen tollanen ujo ja toinen vähän sisäänpäinkääntyny ni johan niistä tulis tosi sulosia. </3 Mut mut ainaki se ryhmätyö? Se lähentää jonqn verran. Ja sitten joku metsässä samoilu ja rottien kanssa peuhaaminen, ni ei mun Lukeen oikeen muuta tarvita. XDD

Joo, sitä ajattelin itsekin. Ja William tullee aika varmasti punastelemaan ja ujostelemaan ainakin alkuvaiheessa, varsinkin siinä vaiheessa, kun huomaa ajattelevansa huonetoveriaan muunakin kuin vain ystävänä, mutta niin.. Poikien parittaminen siis sopii?~ Vastaan tuohon tämänhetkiseen peliin varmaan aamulla herättyäni, kohta puoliin on pakko mennä nukkumaan kun päätäkin alkaa jo särkeä ja silmät eivät oikein tahdo pysyä auki ^^'

Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 1:26 am

Parittaminen on enemmän kuin hyvä. : > Tekee ihan hyvää Lukelle löytää "sallittu" rakkaus. XDD Mutta joo, vastaile toki. Odottelen jo innolla. : P

Joo, no toi on ihan kokonaan valmis, en vaan kehtaa vielä laittaa tänne. XDD Ehkä mä kohta, kumminkin ku noi mun molemmat hahmot on pelissä ja vastaan niihin heti kun huomaan että niihin on vastattu, niin eiköhän mun aktiivisuus ole ihan tarpeeksi, ehkä? jopa? : DD Saas nähä, odotan tässä vihjailevalla voivottelulla että joku antaa siunauksensa Yuukille. XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 1:31 am

Aikmofobia kirjoitti:
Parittaminen on enemmän kuin hyvä. : > Tekee ihan hyvää Lukelle löytää "sallittu" rakkaus. XDD Mutta joo, vastaile toki. Odottelen jo innolla. : P

Jees~ Huomiseen ( tai myöhempään tähän päivään : D ). Tässä vaiheessa taidan tosiaan alkaa sulkea konetta. Öitä ja pelailemisiin~ o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 1:32 am

Hyvät yöt sinne, mä jatkan lagaamista, ei vielä tule uni. : D Katotaan parin tunnin päästä. Pelaan Icy Toweria kunnes nukahdan ja kuukahdan.


EDIT: Oikein hyvää juhannusta kaikille! : D Koneella mua ei näy ennen huomista iltapäivää, kamalan kapulan kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanikirahvi
Admin
Banaanikirahvi


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.12.2009
Ikä : 31

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimePe Kesä 25, 2010 1:34 pm

Ai, tänne muovautui paritusbisnes. 'D
Mut niin, hyvää jussia! Tänään syödään grilliruokaa. O3o
Takaisin alkuun Siirry alas
http://limebanana.deviantart.com
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimePe Kesä 25, 2010 6:50 pm

Punasilmä kani, koko juhannuksen pani.
Muna meni poikki, kotiansa loikki.
Pani munaan rasvaa, sekös alkoi kasvaa.
Pupun pimppiin liian julma, pupulla on seksipulma.
Siispä, ei pidä liikaa nussia, mut oikein hyvää jussia!
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimePe Kesä 25, 2010 7:41 pm

*hajos* Joo parittelevat täällä kun muualle ei mahdu >w< o/ >'D


Muttsiis Hyvät Jussit!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 2:08 pm

Joo, se oli Jussi sitte siinä. XDD

Rauhaisa telkkarinkatseluilta alkoholin kera kahen ystävän kanssa, josta sitten riipastiin ja Maria 17 v. käveli baariin sisälle, eikä papereita ees kysytty. : DD Oli nautinnollista istua siiderin kanssa siellä ja kuunnella hyviä karaokelaulajia, jopa laulaa itse. Paljon tuli aplodeja kun kävin kultakurkullani rääkäsemässä Preussinpunaista. Pääsin jopa 60+ miehen kanssa tanssimaan valssia ja se tarjosi mulle yhden. Oikee herrasmies, ku ei mitää ehdotellu enää jälkeenpäin, toivotteli hyvät jussit ja lähti pois siitä. : DD

Oli kyllä kiva, ensimmäinen täydellinen juhannus. : D
Mitäs muilla? : DD Nyt pitää avautua!
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 2:18 pm

:'D mulla oli puolestani tylsää.
Käytii äiskän kanssa tuolla tätiä ja sen miestä kattoon leirintäalueella ja paistettiin makkaraa ja juotiin parit kaljat jussin kunniaksi, pari mummoa tuli sinne paistaa kalaa, lohta, ja puhuivat ummet ja lammet, olivat lohjalta tulosa, ja näin eksäänikin siellä, vaikka en olisi asiaa uskonut heti ensimmäisenä :'D poristiin niitä näitä ja käytiin kahden sessen kanssa lenkillä ja sitten oliki aika lähteä kotiin.
Kotona hyökkäsin koneelle, thats it.
Oli tylsä jussi, mut iha ok, parempiki ois voinut olla, esim lähteä kalareissulle parin kaverin kanssa ja taas pudota jortaaniaan :''D

EDIT: Kiitos Anun, nyt vatsa on sekaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Punkkis

Punkkis


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 14.06.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitimeLa Kesä 26, 2010 2:39 pm

Eipä sen ihmeellisempiä täälläkään. Meinasin aluks lähteä kavereitten kans kaupungille, mutta sitten rupesikin laiskottaan. XD Eli oltiin sitten ihan vaan kaksistaan äitin kaa kotona, katottiin Danny DeVito-elokuvaa, joka tuli telkasta, käytiin saunassa... ja siinäpä se. >D Päivemmällä kyllä grillattiin ja yritin jotain piirustella.
Ihan mukavaa silti oli, en olis välttämättä jaksanukkaan kavereitten kanssa olla, kun en oo itte niinkään juomaihmisiä. 'D

//EDIT:// Joudun näemmä häipyyn koneelta, täällä ukkonen pikkasen ilmottelee ittestään. Elikkä se on moro, nähään ehkä illemmalla vielä!


Viimeinen muokkaaja, Punkkis pvm La Kesä 26, 2010 2:44 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinala vol 1 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 6 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinala vol 1
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Off Game :: Keskustelut-
Siirry: