St. Heaven's Bay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Poikakoulu RPG
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinala vol 1

Siirry alas 
+15
Mitsuko
Chaos
Vilma
himwath
Doragon
Naru
eiji
tedeshi
Junie
Samirix
Höpötius
Lulu
Miuchi
Tric
Banaanikirahvi
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 2:58 pm

x''D sain tuosta jonkun kaksimielisen kuvan........johtuu liiasta kahvista ja nikotiinin puutteesta... Hitler mattopiiskan kanssa pitämässä omakivaa Stalinin kanssa.. *reps*


Ooi, onnekas :'D. Mulla kaveri ei saanu käydä siellä leirillä, ku se kävi äitinsä kanssa saksassa.
No sepä siinä juuri kiinnostaakin, kun ne silleen perustuu tositapahtumiin kuitenkin jollakin tavalla, jonkun keskitysleiri leffan olen kattonu missä joku pikkutyttö sekoaa ja alkaa tanssahdella siinä aamukokoontumisen aikana johtavan tyypin ympärillä... ukko ihastuu siihen kun son nii herttainen, muuta en muistakkaa...
Ja yhen kirjan olen lukenut, missä nainen löytää meikkejä ja alkaa natsien huoraksi, paremman toivossa, pääsevänsä pois.
Mein Kampf olis tarkotus lukea, vaikka ei se mikään iltasatu tyyppinen varmaa olekkaa, mutta kun itse olen innostunut Hitleristä ja sen öh siitä mielestä aikasta paljon...
Sain historian 2maailmansodan esseestäkin täydet pisteet, kun siinä kyseltii Hitleristä, varmaan ainoa koe josta olen saanut jotain kiitettävää lähellä olevaa numeroa x'D.

ihanaa, netti kenkkuilee, ja huomenna olis mopokortti tentti :'D. joo vuoden myöhässä tätä alan väkräämää mutta olis hätä saada pois alta.
AUtoa en hanki enkä ajokorttia ò__ó sotii mun periaatteita vastaan x''D.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 3:04 pm

Hyii.. : <<

Aussi ei ole Saksassa, se on Puolassa. : D Suurin osa keskitysleireistä oli muualla ku Saksassa. Ja ku Aussi ja Treblinka oli enemmän tuhoamisleirejä kun keskitysleirejä, niin ne varsinkin oli muualla. En ees muista mitä kaikkia Saksassa oli aikanaan, mutta ei niitä kauheesti ollut


Mopokorttitentti on HELPPOOOOO. : DD Ekalla läpi ilman lukemista. Suoritin sen viime vuoden huhtikuussa ku isovanhemmat lahjo mua skootterilla jolla ne ei itte tehny mitään. Hyötykäyttöä. Mut kumminkin, se on tosi helppo. Terve järki antaa paljno osviittaa, ja samoin se että oikealta tulevia väistetään. Tai sitten ku kääntyy kaistan yli vasemmalle ni niitä pitää väistää. Muuta ei oikeen tarvii ees osata, ainakaan mun mielestä ei tarvinnu. XDD Eikä ollu ees yhtään väärin. : <
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 4:36 pm

.....Noenminä kaikkea voi muistaa!! 8DD*köhköh* kyllä pitäs.......17 kohta...... enkä edes muista millon on itsenäisyyspäivä ko ei edes kiinnostakaan.......just sen takia en varmaa muistakkaa..



No ehkä jonku neron mielestä D< ! Moon suoraa sanottuna tyhmä(mutta en käytännöllisesti!) ja luen netistä juttuja...
siskon vanhalla kymcolla päästelen jonka rajotin huutaa vähä päälle neljänkympin...
Noh eikö ne oo vähä erilaiset eri paikoisa o3o?
nojoo mutta mää eniten ehkä pelkään sitä että mulla menee aikaa siihe miettimiseen, kun en ole mikää helvatan sekuntiseppo XD.!
...kaikki menee päin persiistä kuitenkin... noh se nähää huomenna sitte :'D. Tulen sitten sormi ojossa tänne " Ja piti olla helppo D8<!" jos en pääsekkää läpi.. noh sen näkee sit XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 4:40 pm

Mun mielestä se oli helppo. : DD Siin oli tyhmiä kysymyksiä yleisistä liikennemerkeistä ja jostain turvavarusteista ja jotain tilannekuvia mitkä pysty miettimäään terveellä järjellä. Tosin oon kyselly porukoilta liikennesäännöistä niin kauan että ne on syöpyny päähän. Samoin mutsin kyydissä ku on nii sieltä tulee: "SAATANAN PUUSILMÄ SULLA ON KOLMIO SIELLÄ!!!!!" Että kyllä siinä oppii. XDD Minä ja mutsi ollaan aggressiivisia kuskeja. Äiti varsinkin. Mulla nyt vaan on keskari pystyssä aina ku autoilijat ei huomioi mua liikenteessä. No kohta alan ajamaan ajokorttia, sit ei tartte enää tyytyä mummon yksityistiehen ja peltoautoihin. >: D Maria pääsee aavistuksen painavalla kaasujalallaan liikenteeseen. En mä toki kisko skootterillakaan 50 km/h, ku pitäs jotain 40 ajaa.. XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 4:50 pm

Oshi--- I'ma gonna die ''DD!!
No emäntä kyllä juu yrittää mulleki opettaa vaikka mitä, tosin mulle ei tunnetusti mikään jää päähä ^^
Minä olen liian kiltti ärjymiseen ja karjumiseen, ajattelen että joskus itekki teen virheitä nii eise haittaa xD. Auta armias jos mulla ois auto alla, taisiis osaanmie ajaa kun iskän ja äidi autolla ajellu ja omalla kotterolla o3o tai 'omalla' rämä-autolla >'D.
x''DD. Niinii.. kohta kuitenki puussa >'D sulle passaa antaa autoa..

Yleiset kulkuvälineet jes ja lähen liftaamaa tuonne polunvartee..... >'D o//
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 4:55 pm

Se on skootteri kesällä ja bussi talvella tähän mennessä ollu, tosin että nyt ei kai enää bussia tuu käytettyä ku saan kortin ennen liukkaita. : DD Ja äiti ei käytä sitä autoa päivisin ku se menee kimppakyydillä ni toi on mun hallinnossa koko ajan. XDD Että näin. Mutta joo, en mä puussa ole. : < Täällä on hyvät ajokoulut ja opettajat. <3 Varsinkin Kulmiksessa. Pitää katella vähän noita hintoja, aika päätä huimaavia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 5:03 pm

Määki joudun varmaa bussia käyttää, enmää sitä mihinkää ouluu tms ala raahaamaan jos muutan sinne sitte vuoden päästä tai tornioo, ja polkupyörälläki.
Ne hinnat..krhm... yksi syy lisää miksi en hanki ajokorttia, toisinkui siskot, niide mielestä on lapsellista jos ei omista ajokorttia, mutta kun tämä on periaatteeni ja pidän siitä kiinni, bussilla ja junalla pääsee ja se tulee kuitenki loppuje lopuksi halvemmaksi kun oma auto, >w<.
Onmulla onneksi siskoja ja kavereita jotka voi kyytsätä sitte x'D. jos on tarvis.

Noh, mulla säästyyki sitte rahat o3o, tosin ei mulla rahaa edes ajokorttii oiskaa ollu...11 € tilillä x''DKöhköh...

Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 5:05 pm

Niin no mähän lainaan ne rahat äidiltä ja maksan takasin sitten pikkuhiljaa. : DD

En mäkään autoa itselleni hommaa, se olis kallista ylläpitää ku asuu yksikseen jossain Jyväskylässä. Mut joihinkin ammatteihin vaaditaan ajokortti ja siitä on aina hyötyä ku sellanen on. Kavereiden porukat voi lainaa autoa jne, jos johkin pitää päästä. : D Mut periaatteensa kullakin, ei mun mummillakaan ole ajokorttia. Ei se koskaan halunnu sellasta vaikka sen siskot ajoivatkin. Mut mä sit taas rakastan ajamista, joten haluan kortin. : O
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 5:24 pm

Mullakin oli se aluksi o3o.. mutta sitte ajattelin että ite mieluumi maksan jos maksan, eli en maksa.Sitte ko rikastuis ja lakkais köyhtymästä.

No se juu :''D.
Kyllä minäkin ajamisesta tykkään mutta sitte se vastuu mikä on liikenteesä >.> .joutusin varmaa paniikkiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 6:00 pm

Ihan yhtä iso vastuu sulla on sen skootterin kanssa. Ja sillä pitää olla ekstaekstavarovainen koska autoilijat ei kunnioita skoottereita hevon persauksen vertaa. Se on ihan kamalaa kun ne vaan ohittelee ja kiilaa sun eteen niin että pitää lyödä jarrut lukkoon ja mennä lähestulkoon ojaan ettei tuu kolaria. : > Siihenkin toki tottuu, mut se on kamalaa. Monta kertaa saanu pelätä henkikultansa eteen ku joku hurjapää heittää kolmion takaa sun eteen ihan ku sillä ois etuajo-oikeus vaan koska sillä on auto eikä skootteria. ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 6:28 pm

Joo ompa tuo tuttua tääläki, varsinki ko asuu korvessa .__. Auto on kuitenki huomattavasti isompi vehje ja sillä ei pääse jostai pienestä raosta puikkelehtimaan pakoon ko esmes spöötterillä.
Kaveri joutu kolarii viime syksynä skootterilla, ajo ihan kaiken järjen ja lain mukaa ja autoilija tuli väärästä päästä ulos, siinä oli vielä merkitki. Ja mitää korvauksia ei ole vielä tullut kaverille >__>''
Plus että se nainen oli joku kanttori XD...joka ajo sitä autoa.

Onneksi en kuitenkaa asu kaupungissa, siellä mulla just tuliski se hätä ja paniikki o3o.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Kesä 28, 2010 6:48 pm

Nii no meillä on se noin 50 000 asukasta täällä missä mä asun, ja tuo keskusta n niin tajuttoman vaikea-ajoinen, kun tuolla on sellanen tasa-arvonen risteyskohta, missä on joka suunnassa autokaistoja eikä missään oo kolmioita. Se on tuskaa yrittää päästä siitä skootterilla, ja ku autojen eteen ei uskalla hyppiä, koska muhun sattuu enemmän jos kolarin ajaa.

Mut onnekseni en ole ajanut kolaria liikenteessä, vaan meijän parkkipaikalla. Ja sekään ei ollut mun vika. <3 Puoltoista kesää jo ajanu, joten oon aika ylpiä itestäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeTi Kesä 29, 2010 6:10 pm

D: raaukka, toivottavasti ei tullut pipi >w<.!
Minäkin...kortitta..

Ja tänää feilasin sen testin...6 sai olla väärin ja mulla oli ainaki 10 väärin ...ja äiskä pakottaa toistamisee kokeesee '''D
Mää painelin nappeja siinä hädissäni ko aika kulu
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeTi Kesä 29, 2010 6:22 pm

Ei käyny kuinkaan. : DD Polveen sattu mut ei muuten. Ja vähän aikaa sitte kaaduin hiekkatiellä eikä sillonkaan sattunu ku vähän vaik se löötteri kaatu mun jalan päälle. Onneks oli kaveri mukana, jolle ei kanssa käyny mitään.

Ei voi olla totta! : << Mul ei menny ykskään kohta väärin. : <<< Too bad! ~ Menet uudestaan, totta kai! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeTi Kesä 29, 2010 6:26 pm

Noo, jotku ei oo nii hitaita o3o.
Ja mua ei voi motivoida millään tavalla, jos yrittää niin mie vaan stressaan ja masennun >'D.

Nii menen, mutta eise sillee mulle enää tärkeä ole, ko en ota pöötteriäkää kaupunkii sitte mukaa .__.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeTi Kesä 29, 2010 6:28 pm

Niiii, mut skootteri helpottaa elämää aika helposti. : > nimim. kokemusta on. Pääsee minne haluaa millon haluaa.

Lallaas, nyt voisin lähteä tuon rakkaan naapurini kanssa ulos. XDD Illalla sitten itken silmät päästäni ku kaikki pelikaverit on jossain ulkomailla ja en voi pelata. ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeTi Kesä 29, 2010 10:44 pm

Palasin tänään takaisin risteilyltä, oli mukavaa, mitä nyt Tukholmassa ja Helsingin päässä oli ihan tajuttoman kuuma. Kännykkäkin onnistui aiheuttamaan pientä hämmennystä, mutta sekin saatiin onneksi taas kuntoon. Huomenna olisi taas vuorossa ajotunti, joten pitänee tässä parin-kolmen tunnin sisällä lähteä varmaan nukkumaan, varsinkin kun laivalla ollessa huomasi, että sitä univelkaa näkyy tosiaan kertyneen aika paljon ^^'

Mutta no, peleihin varmaan ainakin vastailen ennen nukkumaan poistumista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeTi Kesä 29, 2010 10:55 pm

Tervetuloa takaisin, ihan jo kaipasin sinua! ;___;

Kävitkö siellä animemanga olenkateellinensinulle-kaupassa? : DD Ja millanen sää siellä oli?

Kauhee kysely. ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.12.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siellä täällä~

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeKe Kesä 30, 2010 7:44 pm

Äyh~ ;_;
Kävinhän minä, kiertelyaika jäi tosin aika vähäiseksi ja rikastuin vain yhden DVD-boksin verran, kun aikaa oli tällä kertaa aika vähän ja äiti ei kauheasti jaksanut odotella kaupan ulkopuolella, mutta ensi kerralla sitten taas. Tuossa liikkeessä saisi kyllä kulutettua vaikka kuinka paljon aikaa.. Jos joskus satut pyörimään Tukholman Vanhan kaupungin alueella, niin kannattaa ehdottomasti poiketa. Nimi on SF-Bokhandeln, liikkeellä on (ruotsinkieliset) nettisivutkin, mutta en ole ihan varma pystyykö sieltä tilaamaan myös Suomeen.

Ja sää oli kuuma, kuten odottaa saattoi ^^' Laivan kannellakin uhkasi läkähtyä siihen suoraan auringonpaisteeseen ja Tukholmassakin oli ainakin se 24 astetta lämmintä.

Tulin muuten pelivastausta kirjoittaessani kehittäneeksi yhden peli-idean Lucasin ja Williamin varalle ^^' Mietin jotain sellaista, että voisi olla aika söpöä jossain vaiheessa pelata sellainen peli, että Williamin pitäisi esimerkiksi matikan tunnilla pitää joku esitelmä ja esiintymispelkonsa vuoksi William päätyisi lopulta pakenemaan luokasta ja jäisi jonnekin itkemään ja Lucas lähtisi sitten pojan perään. Aikaisemmin taas kehitin sellaisen ajatuksen, että Williamin äiti lähettäisi pojalle ison pussillisen kotitekoisia pullia ja William haluaisi sitten jakaa ne Lucasin kanssa. Ja näitä ideoita riittää vielä näidenkin lisäksi, mutta ehkä heitän niitä jossain välissä yksityisviestitse, koska muuten tämä viesti venyisi aika pitkäksi ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeKe Kesä 30, 2010 7:55 pm

Voi ei mikä monsteriäiti! : << No mun mutsi ois varmaan nauranu ja ollu sillee: "Joo älä luulekkaan että mennään sinne..XD" Tai sitten ei, ois kumminki löytäny sieltä itelleenki jotain ja sit siitä ois tullu sota ku se kiinnostuu millon mistäkin ja sit mun kaikki mangat ja animet ois liian vapaata riistaa. Se on jo kaapannu mun Henkien kätkemää ja Naapruini Totoron alakertaan, Torosta siis elokuvan ja cinemangat.. DD: Toivottavasti saan ne mukaan ku lähen. XDD

Ja oi, laita toki yksärillä ideoitasi, aivan ihania. ;__; Täydellistä lähentelypolitiikkaa siis tiedossa. >: D Ovelaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tric

Tric


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 23.12.2009
Ikä : 37

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 2:39 pm

Olen sitten palannut takaisin, oli pieni insipiraatio kato tossa kun omassa elämässä sattu ja tapahtu aivan liikaa mutta nyt olen takaisin taas ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 4:26 pm

Oi teretulemast!<3
Sitä sattuu ja tapahtuu, itelläkin inspis hukassa aika makosasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 5:12 pm

Tervetuloa joukkoomme hilpeään taasen. : DD

Mulla sitte taas on inspistä enemmän ku jaksais kantaa. Just eilen juteltiin yhen ihanan ihmisen kanssa koko yö, mentiin puol kympiltä tänään aamulla nukkumaan, se kerto omista kannabistripeistään, niin sain aivan mielettömän hyvän piirrustusidean. Ja sitte oon alkanu kirjottamaan pientä novellinpoikasta ja se etenee vauhdikkaasti. Mun inspa ei vaan sammu! : DD Se on pelottavaa!! : DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Höpötius

Höpötius


Viestien lukumäärä : 407
Join date : 22.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Satulinna

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 9:49 am

Siltä vaikuttaa x'D, noh hyvä että edes jollakin.

Jeps, tänää kolmas päivä töissä ja puoli tuntia olis ruokatauko, seuraavaksi penkkien pesua ja laiskottelua :----D. Ikkunan pesu on hauskaa, jos ei vaa olis korkian paikan kammoinen ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://petola.webs.com/index.htm
Aikmofobia

Aikmofobia


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotiluolasto

Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 1:38 pm

Voi teitä työn raskaan raatajia. : < No jotkut saa sentään rahaa! Mulla on persaukinen seuraava vuosi ku tässä pitää noita ylppäreitä paukutella tasaseen tahtiin läpi. Yhh... : s
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinala vol 1 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinala vol 1   Pulinala vol 1 - Sivu 8 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinala vol 1
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
St. Heaven's Bay :: Off Game :: Keskustelut-
Siirry: